Punkkupullo on tyhjä,, pää on ehkä ½ numeroa liian pieni, lätkämatsi on hävitty. vain viisi tuntia unta ;((
Malttamattomana odotan että voisin ajaa venerantaan. No sitten iltapäivällä.kääk!!! Onneks telkkarista tulee sydämmenasialla.
Aaamu....
6
354
Vastaukset
paremmaksi :)
Alle viisi tuntia unta, ei punkkua. Mutta muita esteitä, tai oikeastaan uni loppui kesken.
Pää on kuin 'Haminan kaupunki', vai oiskohan humiseva harju parempi vertaus?- mann
Mulla leukoja haukotuttaa, kun unta oli vain muutama tunti, alkoholi ei nyt ollut syypää.
Kävin MM-karaoken alkukilpailuissa ja matkaa sinne oli n. 200 km. Kuitenkin myönteistä oli se, että pääsin jatkoon. Loppukisat käydään Heinolassa kesällä. mann kirjoitti:
Mulla leukoja haukotuttaa, kun unta oli vain muutama tunti, alkoholi ei nyt ollut syypää.
Kävin MM-karaoken alkukilpailuissa ja matkaa sinne oli n. 200 km. Kuitenkin myönteistä oli se, että pääsin jatkoon. Loppukisat käydään Heinolassa kesällä.mitä lauloit? :)
- Sani
mann kirjoitti:
Kävin MM-karaoken alkukilpailuissa ja matkaa sinne oli n. 200 km. Kuitenkin myönteistä oli se, että pääsin jatkoon. Loppukisat käydään Heinolassa kesällä.Siis onnittelut, että pääsit jatkoon! Ja onnea sinne Heinolaan.. Siis MM-kilpailu, se lienee aika iso tapahtuma.
Huomannet, mulla ei ole mitään tapoja :)) - Felixman
Sani kirjoitti:
Siis onnittelut, että pääsit jatkoon! Ja onnea sinne Heinolaan.. Siis MM-kilpailu, se lienee aika iso tapahtuma.
Huomannet, mulla ei ole mitään tapoja :))Lauloin: "Jälkemme hiekalla, Aikaan täysikuun ja Lago Maggiore" Tämä laulaminen on minulla eräänlainen tauti. Jos olen esim. vieraalla paikkakunnalla liikkeellä ja siellä on menossa karaokea, niin tartun tilaisuuteen kuin kärpänen liimapaperiin ja mukaan vaan. Kiertelen myös kilpailuja jatkuvasti. Onhan ne aika isot kisat Heinolassa, tähän mennessä on jo ilmoittautuneita 17-maata. Ettekä saa lukea tätä itseni kehumiseksi. Se on vaan harrastus...
- (.)Y(.)
mann kirjoitti:
Kävin MM-karaoken alkukilpailuissa ja matkaa sinne oli n. 200 km. Kuitenkin myönteistä oli se, että pääsin jatkoon. Loppukisat käydään Heinolassa kesällä.Felixx- mann.. ;))
Matka taittui sitten laulaen.. ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154