Kiire

Keväällä on kiire, älkää kulkeko ohi :)
Vaikuttaako kevät jotenkin siihen, että ihmisilläkin on apeahko mieli? Niin myös itselläni tällä hetkellä, siitäkö tämä fiilis vain johtuu?
Pisteet sille, joka keksii jotain hauskaa tähän vaihteeksi!!

19

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggnojoP

Climb to the mountain and sing sound of music!

• the nearest mountain :)

• ggnojoP
        Sanin kirjoitti:

the nearest mountain :)

the wasteland hill in Malminkartano, west side of
        Helsinki. Height about 100 m?

• ggnojoP kirjoitti:

the wasteland hill in Malminkartano, west side of
        Helsinki. Height about 100 m?

Kyl mä ton vielä ymmärsin ;)
        Ei olis ihan ylivoimaisen pitkä trippi sinne. Paitsi että jo ajatuskin raikkaasta ulkoilmasta, vuoresta yms. auttoi pään kivistykseen.
        Mutta huom. ilman mun laulua :))

• bluepoem

ollut minulle parempi kuin edellinen,,, olen jaksanut huomata että kevät on elämää...
      voimia sinullekin.... linnut,,, sula vesi... aurinko.. kyllä se siitä !! ;)

• ..sinullekin :))
        Tämä oli ihan hetkellinen alakulo. Johtuen mm. valvomisesta. Ja huom. sanoin jo OLI :))

• tuffe

Taidan olla osasyyllinen tuohon tunnelman loihtimiseen. Niin se vaan on, ettei minun kannata lukea (saati kirjoittaa!) mitään eroon liittyen, liian arka asia, liian tulinen luonne :/ Pyydän kaikilta anteeksi, ja yritän pitää näppini kurissa :)

Nyt hörppään kahvia ja mietin uutta aihetta...
      (tahtoo pisteen ;))

• man

pitää olla välillä alakulo, että osaa nauttia sitten hyvästä olosta.

• Siis mitään 'korvat luimussa' :)
        Aiheet on vapaat, lukeminen vapaaehtoista jne.
        Ainakaan multa ei tarvi pyytää anteeksi.
        Allt är redan bra ;))

• man kirjoitti:

totta tuokin!

• tuffe
        Sanin kirjoitti:

Siis mitään 'korvat luimussa' :)
        Aiheet on vapaat, lukeminen vapaaehtoista jne.
        Ainakaan multa ei tarvi pyytää anteeksi.
        Allt är redan bra ;))

tiger & niger :)

Siis sun kirjoitus ei ollut mitenkään "näpsäyttelevä", vaan ajattelin jo tuossa aikaisemmin, että pitikö mun nyt taaaaaas.... ;) En voinut vaan ohittaa tilaisuutta pyytää anteeksi.

*Huokaa* Niih, seli, seli ;)))

• tuffe
        man kirjoitti:

se vähän tahtoo olla :)

• Bambse

Pieni alakulo tuskin haittaa mitää. Hyvää tekee välillä möyriä murheen laaksossa! Aina sieltä on noustu ja noustaan jatkossakin!! :))))

The hills are alive with the sound of music...

• jpntar

mitä kummaa! Eikö kevät ole virkeintä aikaa..hm..minulle ainakin..:) Ota kimpsut ja kampsut mukaan, ja lähde luontopolulle...haistele ja kuuntele..

• ei kannata tehdä kärpäsestä härkästä ;)
        Lähden kyllä ulos, kunhan pääsen.. ja olen kevätihminen, tykkään ulkoilla jne.
        Kyse oli vain tämän aamun aikaisesta herätyksestä yms.
        Toisaalta, eikö kevät ole joillekin, masennukseen taipuvaisille juuri pahinta aikaa?

• jpntar
        Sanin kirjoitti:

ei kannata tehdä kärpäsestä härkästä ;)
        Lähden kyllä ulos, kunhan pääsen.. ja olen kevätihminen, tykkään ulkoilla jne.
        Kyse oli vain tämän aamun aikaisesta herätyksestä yms.
        Toisaalta, eikö kevät ole joillekin, masennukseen taipuvaisille juuri pahinta aikaa?

on..vaikka tuntuisi päinvastaiselta. Tilastot ovat kauheaa luettavaa...hui..nii-iin vaikka aurinko paistaa ja linnut laulavat..*huokaa*...

• Päivä on harmaa ja vettä ropisee, but I´m singing in the rain..;)

• Siru2

Itse aattelen niin, että kun ihmiset sinnittelee yli synkän talven, ja kevät koittaa, niin silloin jotenkin huokasee. Pääsee valloilleen kaikki pimeen aikaan padotut olot. Joillekin se on ilo ja rakkaus, toisille apea mieli. Minusta kevät on hyvää aikaa kaikkien tunteiden käsittelyyn: saa ees iloa ja lohtuakin orastavasta luonnosta.
      Itse menetin eilen hermot naapurina akalle - jonka kiukuttelua ja huutamista oon sietänyt 3. vuotta. Huusin kurkku suorana sille takas keskellä pihaa:) Se ei kuulu tyyliini, mut tais olla mittari täys. Hetken meinasin masentua, mut sit aattelin, että miks mun tarttis aina kuunnella sen huutoo, aiheetta. Et silleen sit latasin takasin, ja - ihan näin meidän kesken - kyllä helpotti:) Tänää vedin sadetakin päälle ja lähdin kissan kans mettään käveleen. Tein puutarhtöistäkin. Autto fiilikseen: enää ei harmita!

• Felixman

radiosta äskettäin kahden toimittajan keskustelua. Siinä miestoimittaja luki lehdistä, että joku psykiatri neuvoi, että suuttuessaan kannattaa ajatella ensin mikä se asia on ja kannattaako suuttua. Toinen ehdotti laskemista kymmeneen. Naistoimittaja vastasi, että eipä siinä ole aikaa miettiä tai laskea numeroita. Sanoi huutavansa pää punaisena ja sitten vasta helpottaa, lisäten vielä "minähän en olekkaan mikään psykiatri. Minusta okei. Itsekin joskus pistin oven kuuluvasti kiinni ja painelin ulos. Helpotti, heh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7090
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      710
      3228
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      125
      1455
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      223
      1259
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe