Keväällä on kiire, älkää kulkeko ohi :)
Vaikuttaako kevät jotenkin siihen, että ihmisilläkin on apeahko mieli? Niin myös itselläni tällä hetkellä, siitäkö tämä fiilis vain johtuu?
Pisteet sille, joka keksii jotain hauskaa tähän vaihteeksi!!
Kiire
19
784
Vastaukset
- ggnojoP
Climb to the mountain and sing sound of music!
- ggnojoP
Sanin kirjoitti:
the nearest mountain :)
the wasteland hill in Malminkartano, west side of
Helsinki. Height about 100 m? ggnojoP kirjoitti:
the wasteland hill in Malminkartano, west side of
Helsinki. Height about 100 m?Kyl mä ton vielä ymmärsin ;)
Ei olis ihan ylivoimaisen pitkä trippi sinne. Paitsi että jo ajatuskin raikkaasta ulkoilmasta, vuoresta yms. auttoi pään kivistykseen.
Mutta huom. ilman mun laulua :))
- bluepoem
ollut minulle parempi kuin edellinen,,, olen jaksanut huomata että kevät on elämää...
voimia sinullekin.... linnut,,, sula vesi... aurinko.. kyllä se siitä !! ;)..sinullekin :))
Tämä oli ihan hetkellinen alakulo. Johtuen mm. valvomisesta. Ja huom. sanoin jo OLI :))
- tuffe
Taidan olla osasyyllinen tuohon tunnelman loihtimiseen. Niin se vaan on, ettei minun kannata lukea (saati kirjoittaa!) mitään eroon liittyen, liian arka asia, liian tulinen luonne :/ Pyydän kaikilta anteeksi, ja yritän pitää näppini kurissa :)
Nyt hörppään kahvia ja mietin uutta aihetta...
(tahtoo pisteen ;))- man
pitää olla välillä alakulo, että osaa nauttia sitten hyvästä olosta.
Siis mitään 'korvat luimussa' :)
Aiheet on vapaat, lukeminen vapaaehtoista jne.
Ainakaan multa ei tarvi pyytää anteeksi.
Allt är redan bra ;))man kirjoitti:
totta tuokin!
- tuffe
Sanin kirjoitti:
Siis mitään 'korvat luimussa' :)
Aiheet on vapaat, lukeminen vapaaehtoista jne.
Ainakaan multa ei tarvi pyytää anteeksi.
Allt är redan bra ;))tiger & niger :)
Siis sun kirjoitus ei ollut mitenkään "näpsäyttelevä", vaan ajattelin jo tuossa aikaisemmin, että pitikö mun nyt taaaaaas.... ;) En voinut vaan ohittaa tilaisuutta pyytää anteeksi.
*Huokaa* Niih, seli, seli ;))) - tuffe
man kirjoitti:
se vähän tahtoo olla :)
- Bambse
Pieni alakulo tuskin haittaa mitää. Hyvää tekee välillä möyriä murheen laaksossa! Aina sieltä on noustu ja noustaan jatkossakin!! :))))
The hills are alive with the sound of music... - jpntar
mitä kummaa! Eikö kevät ole virkeintä aikaa..hm..minulle ainakin..:) Ota kimpsut ja kampsut mukaan, ja lähde luontopolulle...haistele ja kuuntele..
ei kannata tehdä kärpäsestä härkästä ;)
Lähden kyllä ulos, kunhan pääsen.. ja olen kevätihminen, tykkään ulkoilla jne.
Kyse oli vain tämän aamun aikaisesta herätyksestä yms.
Toisaalta, eikö kevät ole joillekin, masennukseen taipuvaisille juuri pahinta aikaa?- jpntar
Sanin kirjoitti:
ei kannata tehdä kärpäsestä härkästä ;)
Lähden kyllä ulos, kunhan pääsen.. ja olen kevätihminen, tykkään ulkoilla jne.
Kyse oli vain tämän aamun aikaisesta herätyksestä yms.
Toisaalta, eikö kevät ole joillekin, masennukseen taipuvaisille juuri pahinta aikaa?on..vaikka tuntuisi päinvastaiselta. Tilastot ovat kauheaa luettavaa...hui..nii-iin vaikka aurinko paistaa ja linnut laulavat..*huokaa*...
Päivä on harmaa ja vettä ropisee, but I´m singing in the rain..;)
- Siru2
Itse aattelen niin, että kun ihmiset sinnittelee yli synkän talven, ja kevät koittaa, niin silloin jotenkin huokasee. Pääsee valloilleen kaikki pimeen aikaan padotut olot. Joillekin se on ilo ja rakkaus, toisille apea mieli. Minusta kevät on hyvää aikaa kaikkien tunteiden käsittelyyn: saa ees iloa ja lohtuakin orastavasta luonnosta.
Itse menetin eilen hermot naapurina akalle - jonka kiukuttelua ja huutamista oon sietänyt 3. vuotta. Huusin kurkku suorana sille takas keskellä pihaa:) Se ei kuulu tyyliini, mut tais olla mittari täys. Hetken meinasin masentua, mut sit aattelin, että miks mun tarttis aina kuunnella sen huutoo, aiheetta. Et silleen sit latasin takasin, ja - ihan näin meidän kesken - kyllä helpotti:) Tänää vedin sadetakin päälle ja lähdin kissan kans mettään käveleen. Tein puutarhtöistäkin. Autto fiilikseen: enää ei harmita!- Felixman
radiosta äskettäin kahden toimittajan keskustelua. Siinä miestoimittaja luki lehdistä, että joku psykiatri neuvoi, että suuttuessaan kannattaa ajatella ensin mikä se asia on ja kannattaako suuttua. Toinen ehdotti laskemista kymmeneen. Naistoimittaja vastasi, että eipä siinä ole aikaa miettiä tai laskea numeroita. Sanoi huutavansa pää punaisena ja sitten vasta helpottaa, lisäten vielä "minähän en olekkaan mikään psykiatri. Minusta okei. Itsekin joskus pistin oven kuuluvasti kiinni ja painelin ulos. Helpotti, heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081