Tori.fissä myy nimimerkillä Olga olemattomia brittikissanpentuja. Kuvat vaihtuu ja ei pidä lupauksiaan yhteydenpidosta. Huono suomen kielentaito. Sitten tulee kasvattaja Margarita. Varokaa!
Kotikissanpentuja
2
673
Vastaukset
- Anonyymi
Kannata poliisille tehdä rikosilmoitus!
- Anonyymi
Itse olin muun tavaran myynnin vuoksi ko. palstalla ja huomatessani eläinten myynti-ilmoitukset järkytyin. En osannut odottaa kuinka monet eläimet odottivat hyvään kotiin pääsemistä. Jäin seurailemaan palstaa ja muistan kertomasi tapauksen. Hänellä taisi olla kalliita rotukissoja silloin myynnissä. Mietin onkohan myyjä venäläinen.
Lyhyessä ajassa huomasin samojen myyjien myynti-ilmoituksia tai kumppaneidensa. Samanlaisia eläimiä samalla paikkakunnalla, ehkä eri nimellä myynnissä. Onkohan kuinka pahasti rutsattu ja perinnölliset sairaudet kiusana myöhemmin?
Ei ole kauhean kivaa tuottaa eläimiä kun nykyisinkin on paljon lemmikkejä heitteillä vailla hyvää huolenpitoa ja kotia. Ja kun eläimet on loppuun käytetty, halvalla menevät tarpeettomina. Säälittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408