Vapaavuoren on lähdettävä Olympiakomitean hallituksen puheenjohtajan paikalta.
Hän on salaillut tarkoituksella asioita .Eikä tällaista voi hyväksyä.
On puhdistuksen aika ja kaikki mukana olleet syytä laittaa pois tehtävistään.
Kertokaa nyt kaikki miehet sekä naiset onko teitä häiritty ??
Myös Olympiakomitea ja henkilövalinnat on politiikkaa.
9
188
Vastaukset
- Anonyymi
Omituisia ovat Vapaavuoren selittelyt. Tarinat muuttuvat sitä mukaan ,kun media saa selvitettyä lisää asioita. Ilmanmuuta eroamisen paikka.
- Anonyymi
Kuka nyt potkisi kaverinsa pihalle?
- Anonyymi
tärkeät KALLIIT KOKOOMUS JOHTAJAT lähetteli oman kikkelinsä kuvia valituille naisille - siitä niille johtajille palkka maksettiin!! älypuhelimella lähettivät!
- Anonyymi
kokoomuksen paskanilkit hiiteen sieltä lieroilemasta ja emäkiero-niinistö valtakunnanoikeuteen ja vaikka hirteen
- Anonyymi
Sosiopaatit pihalle hallinnosta!
#Metoo - Anonyymi
Öykkäri on öykkäri ja eikun vaan törkeämmäksi muuttuu.
Häpeä koko arvostelulle Olympiakomitealle. - Anonyymi
Olympiakomitea saa lakkauttaa, aivan turha organisaatio. Meillähän on jo urheiluliitto!!!
- Anonyymi
Urheiluun tarkoitettu raha menee näille patsastelujoilke ns urheilujohtajille.......
- Anonyymi
Tyhmempääkin menossa.Taukkikansan natokima!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349