Onko Olympiakomitea Kokoomuspuole? Onko ainoastaan Kokoomuslaisia Olympikomiteassa? Siksipä se o...nkin niin sisäsiittoinen. Tietysti kaikki ovat hiljaa kun...... Kukaan ei uskalla laittaa Vapaavuorelle hanttiin. Vapaavuori ei väisty paikaltaan kun ei komiteassa ole toisin ajattelijoita. Tämähän on kun Venäjällä. Mitä Vapaavuori tekee työkseen,nostaa todella suurta palkkaa ,kieroiluista ja salailuista. Naiset ovat kuin heinäsirkat Vapaavuoren ympärillä kukaan ei uskalla sanoa mitään,ettei vain puheenjohtaja suutu,kuten naapurissa Presidentti.
Naiset ovat heinäsirkkoja
Anonyymi
1
156
Vastaukset
- Anonyymi
En tunne koko miestä en naisia hänen ympärillä.Joten katson minulla ei oikeutta arvostella häntä.Pelkien iltapäivä lehtien utis sivu vai vihde sivu lööpit! Tunnuthänen oikein henkilökohtaisesti tuntevasi.Kun noin rankaa teksitä hänestä lauot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499