Miehen logiikka perustuu siihen, että kaikkien naisten tulisi olla hutsuja, antaa aina ja kaikkialla, miehiä kiehtoo naiset, jotka jakaa itseään kaikille miehille ja vielä vaikka kolmen kimpassa. Mutta sitten kun etsitään seurustelukumppania tai vaimoa, niin pitäisi olla lähes neitsyt. Tätä logiikkaa en ymmärrä.
Hutsu ja neitsyt
12
1008
Vastaukset
- Anonyymi
Olen miettinyt samaa. En ymmärrä.
- Anonyymi
Mutta antaako *HORAHTAVUUS* ja #HUTSAHTAVUUS# katu-uskottavuutta
har-ahr-ah-hr-ash-hs-hf-sdfhasdfsläsdsääsä- Anonyymi
Onko sulla kaikki ihan hyvin? Kokeile vaikka sitä että tuoko, niin sittenpähän tiedät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaikki ihan hyvin? Kokeile vaikka sitä että tuoko, niin sittenpähän tiedät
Mä olen vähän romuna :(:(:(
ha-rha-rh-ahr-har-shsldfaäs'dfsäfsässäsä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen vähän romuna :(:(:(
ha-rha-rh-ahr-har-shsldfaäs'dfsäfsässäsäheHEEEEEE totaalisesti romuna
https://www.youtube.com/watch?v=bDTxtmAxxUM
har-a-rha-rha-rh-ahs-hsdf-shf-sdfässäsä
- Anonyymi
No naisehtahan käytetään tuossa huora/jakorasia ja me miehethän ollaan tuollaisissa vain pukkeja! 😂
- Anonyymi
Miehet ovat vain ajelehtiva ajopuuteorioita ja muutenkin täys viatttomia
ha-ra-rarahaörhas-ehsd-hfs-fsädssäsäsä
- Anonyymi
Jaa, outo yhtälö, huoh!
- Anonyymi
Se on pervopororunkkisten pelkoa se. Tahtoo naista mikä kiihottaa mutta lasten äiti ei saa muita kiihottaa. Otat pikkuhiirulaisen kun se on niin turvallista. Itse tietty paneskelet näitä himottavanpia.
- Anonyymi
Miehenä en tunnista ajattelussani tuollaista logiikkaa. En halua siveyden sipuliavaimokseni. Seksikäs hutsu sen olla pitää.
- Anonyymi
Kaikki ei laita Huora/Madonna laatikoihin.
Ääritapauksissa, kun nainen on synnyttänyt, mies nostaa naisen jalustalle ja seksi ei tule kysymykseen missään tapauksessa. Synnyttänyt nainen on Madonna ja vielä parempi, jos lapsi on poika.
Sen jälkeen käydään vieraissa tyydyttämässä seksuaaliset halut, koska lapsen äiti on Madonna ja muut ovat huo*ria, vaikka olisivatkin äitejä En minäkään. "kun etsitään seurustelukumppania tai vaimoa, niin pitäisi olla lähes neitsyt. "......what??? Kyllä hyvä vaimo on sellainen jota voi lainata kaverille välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717