olen siis tyttö 13 vuotias ja minulla on kuulemma kirkkaan siniset silmät. Ja joka päivä joku sanoo että mulla on todella siniset silmät. Ja kuulen tätä koko ajan. Mutta ne ovat sillee turkoosin ja vaalean kirkkaan sinisen sekoitus ja kaikki sanoo että ne ovat super harvinaiset🧐. Jopa oma silmälääkäri sanoi silmä testissä ja minulla olisi jotenki super super harvinaiset silmät. Mutta osaako joku sanoa että onko tuollainen silmien väri yleinen tai että onko se oikeasti harvinainen väri. Itse nään silmäni vain normaali siniharmaina mutta muut kertoo että ne olisivat todella kirkkaan turkoosin/vaalean siniset! Kertokaa mielipiteenne ja onko teillä samanlaisia?
Harvinaisen väriset silmät??
Anonyymi
1
97
Vastaukset
- Anonyymi
Paha sanoa kun en näe silmiäsi. Mun mielestä mulla on vaan sellaiset tylsät harmaat silmät. Muut kuitenkin sanoo että ne ois niinku vihertävän kellertävät. Ehkäme ihmiset ite nähään eritavalla kuin muut näkevät, koska olemme epävarmoja itsestämme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647