Mitenhän yleistä on että keharit puhuu itsekseen ja kuvittelee että huoneessa on joku muu hänen lisäksi... Tää tapaus höpöttää koko ajan ja ihan olemattomalle ihmiselle puhuu taukoamatta. Kuulostaa harhaiselta.. Heitetty kolme kertaa ylös mutta otettu kaksi kertaa koppi pätee kyllä liiankin hyvin tapauksen kohdalla.
Huvittavaa käytöstä
3
122
Vastaukset
- Anonyymi
Taidanpa tietää millaista tarkoitat, mutta itsekseen puhuminen voi kertoa tämmöisestäkin https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000008266218.html.
Itse edustan enemmän tätä jälkimmäistä ja se on aina ääneen miettimistä. Ei ole ollut koko ikää näin. Kyllähän tätä julkisella paikalla tietyllä tapaa nolona tulee pidettyä, jos aihe joku suht yksinkertainen tai mikä ei ole hyvä mennä toisen korviin. Sen olen huomannut, että jonkin ongelman käsittely onnistuu joskus helpommin puhumalla. On myös sanottu, että olisi yksin asuvilla yleisempää mikä sinänsä ymmärrettävää.
lajijasuris - Anonyymi
Kehitysvammainenkin voi sairastaa esimerkiksi skitsofreniaa. Mutta itsekseen voi puhua muutenkin. Mulla on kehitysvamma ja autismin kirjo ja tykkään puhua asioita mitkä kuulostaa hauskalta. Mitä joku tv hahmo on sanonut hauskasti. Sitä kutsutaan stimmailuksi. Joskus ne auttaa myös jos tuntuu että paniikkikohtaus on tulossa.
- Lili - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017384694wp
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615