Itsellä kerrostaloasunnossa ikkuna, jota ei voi pestä, kuin ulkoapäin nosturista. Juuri tuli isännöitsijältä viesti, että olisi mahdollista pestä ikkuna. Hinta olisi 29 euroa ikkuna. (onpa kallista!)
Ajettelin vaan, että minua ei haittaa likainen ikkuna. Mutta meneekö se pilalle, jos ei sitä pese ikinä?
Meneekö ikkuna pilalle, jos sitä ei pese?
7
471
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se pilalle mene, mutta ikävän näköinen se on. Tekee koko asunnon yleisilmeen suttuiseksi myös.
- Anonyymi
on kivempi katsoa ikkunasta ulos kun klasi on puhdas. 29 euroa ikkunasta ei ole paljon. Ei niitä ikkunalaseja joka vuosi ulkopuolelta kuitenkaan tarvitse pestä.
- Anonyymi
Tällaiset ikkunat ovat miesten tekemiä ikkunoita rakennusvaiheessa. Naisethan ne ikkunat usein pesee.
- Anonyymi
Tällaiset kommentit ovat naisten tekemiä. Se on mukava 10plus-kerroksisen talon ylimpiä ikkunoita pestä ihan itsekseen.
Anna pestä, se on halpa hinta eikä ne siellä joka vuosi ole pesemässä.
- Anonyymi
Tuota. Kummallusta,jos taloyhtiö maksattaa asukkailla sellaisten ikkunoiden pesunmitä asukas itse ei voi pestä.
Siis ei ole avattava? Tuulettomalla säällä pystyy hyvin pesemään isot avattavat lasit.
Ja parempi ettei ole sadekeli. - Anonyymi
Ei psyty mitenkään pesemään itse. Ranskalainen parveke, missä liukuovi. Rakennettu vuonna 2017. Ikkunat isot, lattiasta kattoon.
- Anonyymi
Jaa,taloyhtiönhän ne tulisi pesettää ulkoa päin. Että castke sisältäisi sen vuotuisen ikkunanpesun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667