Itse siirryin pari vuotta sitten Osuuspankista (hyvin v''ttuuntuneena) Handelsbankenin asiakkaaksi, enkä ole katunut. Palvelu on vähän eri planeetalta kuin kepun pankissa.
Gallup-mikä on pääpankkisi?
18
3497
Vastaukset
- tyytyväinen Op:n asiakas
on edelleen osuuspankki ja pysyy. Ei ole tullut tarvetta vaihtaa, tutut toimihenkilöt, luottamus molemminpuolista
- satavarmasti
Minullakin vaihtuu pankki. On homma sen jälkeen Hanskassa. Häiritsee asioida pankin kassalla siksi, että naapuri on tiskin toisella puolella yhdessä konttorissa ja puolituttu toisessa. Tämä ei ole varsinainen pankinvaihtosyy, mutta yksi niistä.
KOP/Merita/Nordea ollut koko pienen ikäni.
- ajomies
1. Postipankki
2. Säästöpankki
3. Osuuspankki
4. POP
5. Handelsbanken
Säästöpankki meni postipankille, jolloin siirryin Osuuspankkii, joka taas muuttui POP:ksi. Lainaa ottaessa siirryin Handelsbankenin asiakkaaksi ja mainittakoon se että en ole koskaan maksanut mitään maksuja pankkipalveluista.- Juhe
Täytyy onnitella Sinua, mutta samalla ottaa vähän osaa. Katsos kun osuuspankista saa vielä ilmaisten palvelujen lisäksi bonusta, mistä sinä olet jäänyt kaikki nämä vuodet paitsi.
- ajomies
Juhe kirjoitti:
Täytyy onnitella Sinua, mutta samalla ottaa vähän osaa. Katsos kun osuuspankista saa vielä ilmaisten palvelujen lisäksi bonusta, mistä sinä olet jäänyt kaikki nämä vuodet paitsi.
Osuuspankissa on maksuja, jotka vähennetään niistä "bonuksista". Mutta en halua maksaa mitään mistä saisin bonusta. OP:n systeemi ei pahemmin kiehdo, lainatarjous jäi sen verta heikoksi että en joutunut asiakkaaksi.
- on ja pysyy
Osuuspankki. Olen saanut aina hyvää palvelua.
Ns. 2-pankkina on POP. Ihan OK sekin, mutta kassatätit on vähän vanhoja. - milla magia
Osuuspankki, tyytyväinen olen ollut palveluun mutta taitaa mennä vaihtoon koska ex-anoppi on siellä töissä......
- blackmagictiger
nordea
- omavarainen
Säästöpankki, se pieni konttori eräällä pienellä paikkakunnalla, jolta muutin pois jo vuosia sitten.
Puhelimeen vastaa edelleen se sama ihminen, jonka aikanaan avasi tilini. Asiat hoituvat saman tien, eivätkä palvelumaksut siitä huolimatta päätä huimaa.- Tyytyvänen asiakas
Nykyisen Nordean asikas olen ollut koko ikäni. Loistavaa palvelua olen saanut aina, joten vaihto ei ole suunnitelmissa.
- DBB
Toimii nykyään täältä suomestakin käsin.
- tilimies
Ehdottomasti Nordea. Joustava, tehokas palvelu. Ei turhaa liirumlaarumia, vaan tehokkuutta ja tarkkuutta palvelussa. Tuotteet itselleni sopivat, esim. Nordean erittäin nopea joustoluotto ehdoton netin kautta. Ei ole koskaan ollut valittamista virheiden suhteen.
Aiempi pankkini oli Osuuspankki. Palvelun laatu puutteellista, ja pienellä paikkakunnalla aiemmin asuttuani myös pari virkailijaa vittuilevia tiukkapipoja. Olin pitkään pakkosidoksissa k.o. paikkakunnan OP:hen isäukkoni takaussotkujen takia, vaan kun vapauduin siitä, vaihdoin paikkakuntaa Helsinkiin. Noh, pk-seudulla OP-verkosto on harva, ja toimii pääosin Okopankki-pohjalta. Päätin tuolloin sitten vaihtaa pankkia, eikä loppujaossa muu tullut kyseeseen kuin Nordea. Tiheä konttoriverkosto pkseudulla, erittäin hyvät verkkopalvelut ja kohtuu maksut.
Sampo jäi laskuista postipankkimädännäisyyden ja Nalle Wahlroosin takia, Handelsbanken taas svenskinimen takia pelkästään jo, ja pienet koivunlehtisäästöpankit ja Nooat eivät jo harvinaisuutensa takia kiehtoneet.- a.p
koska sieltä sanottiin kerran julkisuuteen että työttömät pitäis olla valtion vastuulla, se oli selvä viesti mulle. KÖYHÄT ÄLKÖÖN TULKO VÄHILLÄ RAHOILLANSA KULUTTAMAAN TÄMÄN PANKKIRYHMÄN LATTIOITA!! Joten Op on must. ja ei ole tarvinnut katua. säästämisessä on rahastot auttaneet paljon ja sen saa mitä tarvitsee.
- Peisos Kronnonen
Pankkini on Nordea, olen ollu suht tyytyväinen pankkini, enkä oikeestaan jaksais vaivautua vaihtamaan.
- joku vaan
Suurin osa Ålandsbankenissa, jonkin verran eQ-pankissa.
Kummassakin tyrkytetään kummallisia sijoitusrahastoja, mutta ovat vakavaraisia ja palvelu pelaa. - Kanzia
Deutsche Bundesbankenissa on pääasiallisesti rahat. Sitten Osuuspankin vanhalla käyttötilillä on myös, koska tuo on perustettu siihen aikaan, kun käyttötilillekkin sai korkoa. En tuosta siis luovu.
- tili
Niin, ja mulla on rahat Suomen Pankissa. Tainnu mennä taas puurot ja vellit sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421