Ainoastaan minä puhun aina totta, kaikki toiset yleensä valehtelevat.
Maailman perusvika on tämä.
5
90
Vastaukset
- Anonyymi
Elämmekö kaikki samassa yhdessä maailmassa, jossa todellisuus on kaikille sama. Vai elämmekö jokainen omassa todellisuuskuplassa, jossa on meidän henkilökohtainen totuus ja todellisuus?
- Anonyymi
Selittäpäs Belisario se konsensustodellisuus - käsitteesi lyhyesti ja ytimeekkäästi.
- Anonyymi
Jokaisella on oma totuus, kuten on mielipidekin.
Ei ole olemassa absoluuttista totuutta. - Anonyymi
Hihhiihii hihii: Toisin sanoen ei ole olemasa kuin valheita :)
- Anonyymi
Totuus on lahjaa Herralta. Hän on saanut sen Isältä. Kaikki tietomme ja totuutemme on sen jälkeenkin vielä vajaata, mutta Herralta saatu Totuus tyydyttää sydämen.
Joidenkin mielestä oikein ilmaistut tunteet kuuluvat totuuteen eikä pelkät haaleat sanat ja lauseet. Vihan näyttäminen on heistä totuudellista eikä kätkeminen niin kuin kristityt tekevät.
Totuutta etsi kauniilla tavalla jo antiikin filosofi Sokrates. Hän sanoi kaiken olevan valheen vallassa ja kumosi olemassa olevat käsitykset sen tieltä että kuulijat oppisivat ajattelemaan omilla aivoillaan mielipiteiden asemesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595