Jokainen kiusaamistapaus on liikaa. Peukut kaikille niille, joilla riittää rohkeutta mennä väliin, kun huomaa jotakuta kiusattavan. Hyvät sanat ja teot kantavat pitkälle, kun taas ilkeilyyn syyllistyvä nolaa paitsi itsensä, myös vanhempansa.
Vetoan kaikkiin lapsiin, nuoriin ja varsinkin aikuisiin. Älkää salliko minkäänlaista ilkeilyä. Elämme poikkeusaikaa, jolloin kaikkien pitäisi yrittää helpottaa toisen oloa, eikä päinvastoin.
Kiusaamisesta
2
841
Vastaukset
- Anonyymi
Koulukiusaaminen kertoo paljon oppilaan vanhemmista ja heidän välittämisestä lapseensa.
Kun laosi kiusaa koulussa toisia on koko kiusaajan perhettä hoidettava ja autettava.
Kiusaajalla heikko itsetunto. Kun hän saa kiusatun nöyrtymään ja pelkäämään pönkittää se hänen itsetuntoaan. - Anonyymi
Koulussa on aivan liikaa kiusaamista. Olen seiskaluokkalainen jota on kiusattu ala-asteella ja nyt seiskaluokan lopulla. Alakoulussa kiusaajat olivat sekoja. Isoin ja typerin tuli viimeisenä koulupäivänä eskarissa ennen kesälomaa sanomaan ``Tulen sun kotiin ja tapan sut`` ei ollut kiva olla sillloin kesälomalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667