Kestävätkö uimarannat linja-autolasteittain ihmisiä, EIVÄT KESTÄ. Matala ja pehmeä Paalijärven pohja ja nurmikko tuhoutuvat nopeasti. Lämpiminä ja aurinkoisina päivä Hirvijärvellä on nyt jo tungosta.
LINJA-AUTOLLA UIMARANNOILLE
10
141
Vastaukset
- Anonyymi
Paaliojärvellä on joku suojeluyhdistys. Kysykään järveä kunnossa pitäneiltä, mitä mieltä bussikyydityksistä ovat,
- Anonyymi
ei kannata järvissä uida linnut kakkaa ja kalat pissaa
- Anonyymi
olet tyhmä
- Anonyymi
Paalijärvellä ei pysty uimaan ainakaan ns. uimarannalla, On niin matala järvi.
- Anonyymi
Voi hyvä isä! on teillä ongelmat tässä maailmassa😄😄
- Anonyymi
vastasin sinulle ääli.. on vastaukseni poistettu.
Kerroin olevani rankan vainon kohde, parhaillaan e-häirinnällä herätetty. Niin että on minulla ongelmat. Silti AUTAN muita enkä räävi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vastasin sinulle ääli.. on vastaukseni poistettu.
Kerroin olevani rankan vainon kohde, parhaillaan e-häirinnällä herätetty. Niin että on minulla ongelmat. Silti AUTAN muita enkä räävi.niin pilkkaa niitä kaupungin suunnitteljoita ja päättäjiä, jotka linja -auto-kuljetuksista päättivät. Alkavat 6.6.2022, jos sen verran asioista tiedät.
- Anonyymi
Onko käyty linja-autolla uimassa?
- Anonyymi
Kuka hullu nyt Paalijärven menee edes uimaan 😅😅😅😅😅😅
- Anonyymi
Sitähän minä jo varoittelin. Tänään kävin ohimennen siellä. Joku mies halusi uimaan. Ilmoitustaululla oli vesitutkimuksen tulos: laatu kelpaa sisäjärven uimavedeksi. Valistin, että tuskin metriä syvempää kohtaa löytyy. Kun ensin kävelee pitkään tuohon suuntaan, voi yrittää tuon vesikasvialueen oikealta puolelta.
Vaimolla oli viltti mukana. Ei sitä voinut maahan laittaa. Maa oli ihan kostea. Ehdotin, että jos yrittäisi tien toiselta puolelta, ylempää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890