Homeessa 26:00 TOSI TESTI - RUMATIKKI ja MIELENMUUTOKSIA
Asuntovaunu home
15
1059
Vastaukset
- Anonyymi
Oes hyvä saaha tää ukko hoitoo kyllä.
- Anonyymi
Ei se tarvitse hoitoo
- Anonyymi
Hieno vaunu ikäsekseen,varmasti menee.
- Anonyymi
Ei se sitä enää myy.
- Anonyymi
Home käräjät tiedossa.
- Anonyymi
Tuosta saa 10 000e ensi suvenna.
- Anonyymi
Ite maksoi 2000e.Nyt pyytää 4000e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite maksoi 2000e.Nyt pyytää 4000e.
Kuvittelloo julkisuuvellaan tienaavansa kaikesta yl tuplat voittoo…. Kaekki on ihanasti rempallaan! Vae eehän siinä anttaa poejan äheltöö ja toteuttoo ihteensä kun ei muuhunkaan ou.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelloo julkisuuvellaan tienaavansa kaikesta yl tuplat voittoo…. Kaekki on ihanasti rempallaan! Vae eehän siinä anttaa poejan äheltöö ja toteuttoo ihteensä kun ei muuhunkaan ou.
Olen samaa mieltä
- Anonyymi
Pikku voitto on hyväksi.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Se on hyvä tuo rumatikin ilmakierto lämmitin! Jos käyttää paljon niitä poppareita , päästöjen ja ilmaston kannalta !!
- Anonyymi
Niinpä olen samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä olen samaa mieltä
Jooo
- Anonyymi
Lestoille männöö kevyesti Suvi seuroille tuo vaunu.
Ja voittoa tulloo!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667