4 kuukautta vanha kissanpentua pisti ampiainen tassulle tassu on turvonnut mutta ei muita oireita. Onko se vaarallista ja miten hoitaa?
Kissanpentua pisti ampiainen
6
126
Vastaukset
- Anonyymi
Olitko aikeissa kysyä samaa soittamalla eläinlääkärille vai meinasitko somettamisen ajavan saman asian?
- Anonyymi
Huhtikuussa ei ampiaisia esiinny.
- Anonyymi
Nykyisin esiintyy. Mehiläisiä, kimalaisia tai joitakin "pistiäisiä". Eilen näin epätoivoisen joka yritti etsiä ruokaa. Naapuri nähnyt neljä sellaista eikä olla edes eteläsuomessa.
Kyllä ainakin Helsingissä olen nähnyt ikkunani takana pyörivän kaksikin "pörröä" eli ovat kait niitä pulleita pyöreitä lentäviä eli kimalaisia kait.
- Anonyymi
Meilläkin on amppari pistänyt, mut eipä siinä kummempaa. Turvotus oli aikansa ja katosi sekin.
Meillä parikin saksanpaimenkoiraa on saanut piston kuonoonsa. Hehän ovat isoja koiria elikkä patti oli nokassa mutta muuta ei ilmaantunut.
Nykyisen pientä koiraa varten on myös kotona kyypakkaus mutta en tiedä sopiiko myös kissoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351