Kokeilin ,ostin ylimäiseen luuriin 25e puheaikaa ja pari (2e) viestii niin puhelin ilmotti et saldo on tyhjä.eli 12,50/viesti. Rehellisyys maan perii mut rosvot vie rahat:) no halpa kokeilu epäilystä huijari sivustosta,kyllähän nää iskurit sun muut rahastajat on niin nähty,halvimmaksi tulee kun ostaa sen huoran suoraan.
Varokaa,Panotreffit sivustoa
3
82
Vastaukset
- Anonyymi
Panotreffejä pitää joku partareiska, siellä ei oo naisii ikinä ollutkaan. Duunaa rahat suoraan huorille, menee edes naisten taskuun.
- Anonyymi
Oma vika pikku sika mitäs läksit suuta hevosen kengälle oikein sulle hönö
Taas tää hervoton huumori orbi iski,en oikein saa naurultani loppua,kiva jatka vaan,mut mee kehotuksestani tuonne julkisille lavoille nuitten humoristisien ja ennen kuulumattomien juttujes kanssa,mistä ihmeestä keksit sulla on laaja sanavarasto ainakin 10 eri nimitystä,olet todella suomen huumorin kuningas
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351