Mulla on siis hiuksia tullut blondattua 4 kertaa ja kerran oon tehnyt värinpoiston ja oon värjännyt mustaksi kaksi kertaa ja ruskeeksi kerran. Tavoittelen vaaleanruskeaa siis oikein vaaleeta ja mulla on tällä hetkellä eri sävyjä ruskeasta, mustaa, punaista, jossain vaaleita kohtia ja mustasta sävytteestä jäänyttä vihreyttä. Niin tulin kysymään pitäisikö minun pistää värinpoisto vai blondaus? Hiukseni näyttävät niin kamalilta kun ne ovat niin epätasaiset ja haluaisin äkisti eroon näistä😬 ja jos laitan ensin värinpoiston ja sitten alan blondaamaan niin olisiko se hyvin? Vai voisinko laittaa kaksi värinpoistoa🤔
Pitäisikö mun blondata vai värinpoistattaa
Anonyymi
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541153
- 601110
- 721035
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55950- 106942
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6811