APUA! en haluaisi mennä lääkäriin, sillä ahdistaa tälläiset tilanteet. Tosiaan mulla on tullut nyt reilu 2 kuukautta verta alapäästä satunnaisesti. Verta tulee vaan ihan vähän paperiin pyyhkiessä, ei tule muuten. En tiedä johtuuko tämä nyt siitä, että pyyhin liian kovaa yms vai onko jollain jotain tietoa mikä tää voisi olla?? Apua kaivataan oikeasti ja tuhannet kiitokset jo valmiiksi niille ketkä mua auttaa tässä🙏
Verta alapäästä
Anonyymi
2
188
Vastaukset
- Anonyymi
" Alapää" sanonta rinnastetaan naiseen. Haluat siis edelleenkin olla nainen. Ei se psykiatrian alalla, niin tuiki harvinaista liene, mutta oudoksun silti.
Olet kahden keski-ikäisen pojan isä ja heidän lapsille olet isoisä. Tota; miehillä ei tietääkseni ole "alapäätä" yleisessä keskustelussa... - Anonyymi
Jos ne veret tulee pyllynreiän pyyhinnässä niin haavaumia lienee tullut liian kovaa pyyhkimisestä. Kannattaa mennä lääkäriin vaikka ahdistaiskin, saat asiallisen hoidon ja samalla lääkäri voi tutkia ettei ole peräpukamia, nekin voi vuotaa hoitamattomana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398