Pystyykö Omega B V6 koneeseen vaihtamaan vesipumpun ilman että irrottaan jakohihnan?
V6 Omega B:n vesipumppu
7
1348
Vastaukset
- alppu
se moniurahihna pyöritä vesipumppua, eikä jakohihna eli pystyy vaihtaan kajoamatta jakohihnaan.
- alppu
arvo-poika kirjoitti:
jakohihna pyörittää vesipumppua.kannattaa vaihtaa hihna ja rullat samalla!
pyöritä V6:ssa.
alppu kirjoitti:
pyöritä V6:ssa.
mikä moottori meillä sitten on:omega 3.0 vm 96.
vaihdatin viime kesänä jakohihnan ja samalla vaihdettiin vesipumppu koska pyörii jakohihnalla!- alppu
arvo-poika kirjoitti:
mikä moottori meillä sitten on:omega 3.0 vm 96.
vaihdatin viime kesänä jakohihnan ja samalla vaihdettiin vesipumppu koska pyörii jakohihnalla!Opelhuollossa ja OCF:n sivuilla sanotaan, ettei vesipumpulla ja nokkahihnalla ole mitään tekemistä keskenään.Pumpun vaihdossa tosin nokkahihna voi kastua jäähdytysnesteeseen.Varmistin tiedon tunti sitten Opelhuollon pojilta, ettei tule puhuttua läpiä päähän.
- ei pysty!!
alppu kirjoitti:
Opelhuollossa ja OCF:n sivuilla sanotaan, ettei vesipumpulla ja nokkahihnalla ole mitään tekemistä keskenään.Pumpun vaihdossa tosin nokkahihna voi kastua jäähdytysnesteeseen.Varmistin tiedon tunti sitten Opelhuollon pojilta, ettei tule puhuttua läpiä päähän.
pitäähän se hihna ottaa irti, että saa sitten vesipumpun pois. Kun se hihna pyörittää vesipumppua. Samalla kannattaa tarkistaa rullat, joko rallattaa. Niin ja hihna tietysti vaihtoon, eihän tuo paljon maksa.
HEH.....saatoin puhua ihan lööperiäkin......tai sitten en... - minä..
ei pysty!! kirjoitti:
pitäähän se hihna ottaa irti, että saa sitten vesipumpun pois. Kun se hihna pyörittää vesipumppua. Samalla kannattaa tarkistaa rullat, joko rallattaa. Niin ja hihna tietysti vaihtoon, eihän tuo paljon maksa.
HEH.....saatoin puhua ihan lööperiäkin......tai sitten en...jakohihnalla ei ole mitään tekemistä vesipumpun pyörimisen kanssa v6:sessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308