Tein pienen sivun jossa javascriptiä. Kun kokeilen sitä IE6:ssa, niin ruutuun tulee tietopalkki ja varoitus että ponnahdusikkuna estetty.
Purin koodia ja viimeisenä oli Terve ja edelleen se ilmoitti samaa. Kun poistin tuon onmouseover='xx()' osan (xx function poistin jo aiemmin), ikkuna avautuu ilman tuota tietopalkkia ja varoitusta eli toimi oikein.
Eikö IE6 salli mitään javascripillä tehtyä vai mistähän olisi kysymys? Kokeilin muitakin (esim. OnLoad) ja aina varoitus ilmestyi. Olen kuitenkin nähnyt sivuja, joissa jotenkin on vältetty tuo, koska niissä hiiri tuo jotain ruutuun.
Osaako kukaan sanoa mitä pitäisi tehdä? Miksi IE6 väittää että on joku activeX avautumassa, mutta se ilmoitus jää tulematta kun ei ole onmouseoveria missään.
Tietopalkki ilmestyy
Alkua yrittävä
1
307
Vastaukset
- jotain asiaa
IE antaa tuon varoituksen kun ajat sivut omalla koneellasi ja sivuilla on dynaaminen sisältö (ongelma ei esinny kun olet siirtänyt sivut verkkoon.
Anna IE:lle varoituspalkissa komento "salli estetty sisältö väliaikaisesti" niin pystyt testaamaan sivujasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820