Löytyykö Pattayalta ihanaa ja hellää naisseuraa naiselle?
Pattaya Naiselle
14
113
Vastaukset
- Anonyymi
Tahdon olla sulle hyvin hellä, päähän lyön vain avokämmenellä, kuksaa sulle en vois ikinä mä luottaa.
S - Anonyymi
LadyBoy on hyvä.
- Anonyymi
Onko naaras lerppoja olemassa?
- Anonyymi
Leningradista tuollaisen palstalle lykkäsi, älämölöamalian
- Anonyymi
Ei nämä kotimaiset leikut naisten kanssa hengaa seksimielessä, vai olenko väärässä ?
- Anonyymi
Ei hame sinusta senssu naista tee.
- Anonyymi
Pitääkö olla passi ?
joka on voimassa vielä 6 kk maastalähdön hetkellä
Suomestahan ei enää passeja anneta, nyt pitää hakea joko Ranskan muukalaislegioonan passi tai "itäpassi" kuten Suurruhtinaskunnassa reilu 100v sitten. - Anonyymi
Varmasti löytyy ja huomattavasti gambiaa mielyttävämpää
- Anonyymi
Se oli aika lähellä ettei vaimon kanssa otettu kolmatta pyörää baarista mukaan. Minä toppasin sen, koska arvelin asiaa käytettävän myöhemmin riitatilanteessa minua vastaan. Olen tyytyväinen päätökseen ja sitä mieltä että ne hommat pitää kokeilla jo suhteen alussa eikä vuosien jälkeen.
- Anonyymi
Kumpaa sukupuolta oli tarkootus pyörittää?
- Anonyymi
Posti-Soin baareista ovat suominaiset hakeneet vuosikymmeniä seuraa hotelliin ja osa tuoneet niitä Suomeenkin.
Mitä ei Pattayalta löydä,ei sitä ole muuallakaan
- Anonyymi
Onhan muuallakin.
Käyttäjän kirjoittamat viestit
Tänään 02.42
Vastasi keskusteluun: Pattaya Naiselle
Mitä ei Pattayalta löydä,ei sitä ole muuallakaan
Matkailu > Matkakohteet > Aasia > Thaimaa > Pattaya
Tänään 02.37
Kommentoi keskusteluun: SUOMI koulu Thaimaahan
On koulupakko
Matkailu > Matkakohteet > Aasia > Thaimaa > Pattaya
Eilen 02.58
Vastasi keskusteluun: Lapsuusajan lääkärileikki kiihoittaa
Kivaa olisi varmast,muistoja tästä leikistä on
Seksi > Leikit ja fetissit
05.05.2022
Aloitti uuden keskustelun: Haluatko nainen- tyttö vanhempaa
Olen lueskellut näitä seksi aiheisia juttuja ja huomannut että silloin tällöin joku nuori nainen haluisi fantasioida vanhemman miehen kanssa.No jos sellaista haluat olen 70 v ja vielä paikat toimii,asustelen riihimäellä peltosaaressa.tällä hetkellä lomailen ulkpmailla mutta juhannukseksi tulossa riksuun.179
Seksi
05.05.2022
Vastasi keskusteluun: Olisiko seksi äidin kanssa ihan OK?
Olisi joo
Seksi
04.05.2022
Vastasi keskusteluun: Haluan vanhaa miestä!
70 v riihimäki
02.05.2022
Otappa yhteyttä 70 v
13.04.2022
Vastasi keskusteluun: Vanha mutta vielä viriili
Tiesin jo ennen korjoittamista että nuorilta,kateellisilta juipeilta tulee tuollaisia vastauksia,ei haittaa.joku päivä itsekin keinutuolissa muistelevat nuoruuttaan.ja ihmettelevät kun ei toimi.no mulla toimii vielä,eikä mummot ole pahoja
Seksi
28.03.2022
Vastasi keskusteluun: Miehet, kuinka kauan kestätte?
Noin 20-30 min ikä 70 v
Seksi > Mieskunto
25.03.2022
Vastasi keskusteluun: Peniksen koko
17 cm ymp 16 cm vanha ja kokenut jotain
Seksi > Mieskunto
25.03.2022
Vastasi keskusteluun: Vaimolle hyvää
Kaikkihan täällä yli 20 cm,todellisuudessa pikku munasia. Itellä 17 cm ympärys 16 cm ei iso eikä paha mut kelvannut joillekin
Seksi > Ryhmäseksi
09.03.2022
Aloitti uuden keskustelun: Seksi deittiä
Haluisko joku nuori tai vanha nainen deittailla vanhemman miehen kanssa.Itellä kaikki vielä toimii,mutta olisi kiva kirjoitella haluistasi ja fantasioistasi tai ihan mistä vaan.Eihän sitä tiedä vaik joskus päästäs näkemäänkin toisemme,asustelen Riihimäen nurkilla ja nyt pidemmällä lomalla Thaimaassa
Seksi
15.02.2022
Vastasi keskusteluun: Peniksen koko
17/16
Seksi > Mieskunto
19.01.2022
Vastasi keskusteluun: Seksi vanhan miehen kanssa...
Kohta 70 v mies ja hyvin vielä onnistuu,mutta ei useasti illan aikana
Seksi > Seksi
16.01.2022
Vapaana olis 70 v joka vielä pystyy hoitamaan hommat rauhalliseen malliin,kuviaki pelistä löytyy jos tarve,riihimäen suunnalla oleskelen.nuori tai vanha kaikki käy ei kannata olla ronkeli.viestiä voi lähetellä
19.08.2021
Vastasi keskusteluun: Kunnon pano takaa
Kyllähän se onnistuu,yhteyksiä vaan
Seksi > Seksi
19.08.2021
Aloitti uuden keskustelun: Mieli tekis kokeilla nuorta tyttöä tai poikaa
Iskenyt sellainen ihme himo nuoriin,ite jo vanhus mut niinkai se menee haluu palata nuoruus lähteille.riksus asustelen et jos joku täälläpäin
Seksi
19.08.2021
Kommentoi keskusteluun: Haluaa kokeilla.
Onnistuu,ja jos sen jälkeen voi vaimoa hoitaa
Seksi > Peppuseksi
20.07.2021
Vastasi keskusteluun: Vanhempaa miestä
Kelpaisit kyllä,olen 68 v terve yksilö,ota yhteyttä vaan
Seksi > Seksinovellit
15.05.2021
Vastasi keskusteluun: Olen 63 vuotiaan miehen seuraneitinä.
siis juuri oikein,niin meillä täällä Thaimaassakin on,ne thaikut kellä varaa pitävät tyttöä juuri noin moni maksaa opikelutkin,Oikea tyyli älä luovu tuosta
Seksi > Onko prostituutio väärin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906