Olen sitä mieltä, että Jumalasta ei ole mitään todisteita ja Raamatun Jumala on Israelin sadistinen heimojumala, mielikuvitusolento.
Pistä paremmaksi vai pidätkö minua edelleen kreationistina ja kristittynä?
Väännetäänkö kättä?
18
416
Vastaukset
- Anonyymi
Narsisti ei siedä itseään korkeampia asioita, joten tuudittautuu turvallisuuden tunteeseen mielikuvituksensa avulla.
- Anonyymi
>Olen sitä mieltä, että Jumalasta ei ole mitään todisteita
Raamattu ja maailman olemassaolo niin kuin ilmoitettu Raamatussa, on todiste Jumalan puolesta.- Anonyymi
>Raamattu ja maailman olemassaolo niin kuin ilmoitettu Raamatussa, on todiste Jumalan puolesta.
- Raamatun takia soditaan EU:ssa joten poltin Raamattuni Ukrainan sodan alettua.
- Anonyymi
Ole vain sitä mieltä, ihan vapaasti.
- Anonyymi
Juutalaisten kusetus
- Anonyymi
Minä sain luvan todistaa Jumalan olemassaolon. Algoritmi on vapaasti käytettävissä!Oblivion stout...
- Anonyymi
Jumala! Olet silkkaa satua! Vai mitä Jumala?
- Anonyymi
Jumala tässä hei!
Vastaisin, jos kykenisin olemattomuudeltani niin tekemään.
Mooses joutui kirjoittamaan Raamatunkin siksi puolestani.
- Anonyymi
Jumala on kyllä olemassa 100% sesti, mutta ihmiset itse ovat teoillaan ja tottelemattomuudellaan, kadottaneet Jumalan ja vääristelemällä totuutta ja Jumalan sanaa. Näillä palstoilla kävin varoittamassa ihmisiä, mitä seuraa jumalattomuudesta ja maailman rakastamisesta, ihmiset luopuvat Jeesusksesta Kristuksesta, nyt rajat ovat tulleet vastaan, luoja yksin tietää kuinka meille käy. "Älkää rakastako maailmaa, älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin isän rakkaus ei ole hänessä".
- Anonyymi
Väitteisiisi ei usko Erkkikään, vaikka hän sentään uskoo jopa Joulupukkiin.
Jumala on sataprosenttista puppua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitteisiisi ei usko Erkkikään, vaikka hän sentään uskoo jopa Joulupukkiin.
Jumala on sataprosenttista puppua.Se on ihan sama minulle, kuka uskoo ja kuka ei, Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan sama minulle, kuka uskoo ja kuka ei, Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä.
Jeesus on täyttä puppua, valetta ja siitä on elämä poissa.
- Anonyymi
Saat olla mitä mieltä haluat. Ihminen jolle jumala on ilmestynyt, taitaa olla asiasta toista mieltä.
- Anonyymi
Ihminen, jolle harhanäyt ilmestyvät, on potilas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen, jolle harhanäyt ilmestyvät, on potilas.
Onneksi siihen on lääkkeitä. Valitettavasti moni ei hurmoksessaan pysty myöntämään sairauttaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi siihen on lääkkeitä. Valitettavasti moni ei hurmoksessaan pysty myöntämään sairauttaan.
No on se hyvä, kun ateistit eivät tiedä totuutta mistää harhanäkylöistä, vaan totuus tulee teille täytenä yllätyksenä, mikäli Jumala teille suo sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on se hyvä, kun ateistit eivät tiedä totuutta mistää harhanäkylöistä, vaan totuus tulee teille täytenä yllätyksenä, mikäli Jumala teille suo sen.
Jumalasi ei suo muuta kuin harhoja sulle, mikä ei ole noin pöhlöstä yllätys.
- Anonyymi
saatko super voimia maapähkinöistä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144