kertokaa naiset kokemuksista,mikalaista on antaa omalle miehelle sen jalkeen kun on kaynyt vieraissa.kiihottavaa vai inhottavaa.
vieraissa
4
23414
Vastaukset
- bunny
toisaalta tosi ällöttävän oloista...mut joskus olo on tosi haluttu ja kiihotun pelkästä ajatuksesta...
- On Upeaa!
Kun tulen kotiin vieraista. Haluaisin, että mieheni tietäisi, missä olen ollut, mutta riittä, kun saan hänet mahdollisimman nopeaan senjälkeen, kun olen ollut vieraissa. Ehkäpä joskus!
- hänelle
On Upeaa! kirjoitti:
Kun tulen kotiin vieraista. Haluaisin, että mieheni tietäisi, missä olen ollut, mutta riittä, kun saan hänet mahdollisimman nopeaan senjälkeen, kun olen ollut vieraissa. Ehkäpä joskus!
...se hyvin kiihottavin sanankääntein, ja hyvin yksityiskohtaisesti samalla kun tyydytät häntä käsin...runkkaat tai ratsastat hänen kalullaan/pienellä pippelillä, aina vähän väliä, sitä mukaan kun tarinasi kulkee eteenpäin...vaikutus on taattu:)-puoleen tai toiseen...:) tai kerro mulle ossaan acer.arouh@jippii.fi
t. Mies
- tytsy vaan
se hän ihan kerta kaikkian ihana.. ja mun mies tulis hullu jos hän sais tietä että mä jatkuvasti petän hänet.. ja se kiihotta mua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339