on parasta mitä on
Suoraan anaaliin kulkematta lähtöruudun kautta
10
1142
Vastaukset
- Anonyymi
Peppuseksi on upeeta naisen kanssa 😍
- Anonyymi
Perseseksi on parasta, vaikka pillukin kelpaa. Persettäkin kyllä tulee saada, muuten on iloton elämä.
- Anonyymi
Sain vaimolta niin hyvää peppuseksiä viime yönä 💋. Meillä on paljon ja hyvää seksiä, mulla on upea vaimo. Nussimme yleensä ekstra paljon viikonloppuisin ja etenkin juhlapyhinä. Olen siitä joskus ennenkin tänne kirjoittanut. Vaimolla on tapana kuumentaa mua etukäteen lähettämällä seksiviestejä ollessani töissä. Sitten kun pääsee sieltä niin, ai että! Mutta nyt vaimoa pussailemaan, ettei unohdu että olen hulluna häneen 💋
- Anonyymi
Pena on suurinta herkkua 😋
- Anonyymi
Peba*
Hyvältä se tuntuu. Saan pepusta suoraan suuhun. Sitä imen ja uusi on jo tyntymässä mun peppuun.
- Anonyymi
Miltähän tuplapano tuntuisi, siis että olisi kalu ykkösessä ja kakkosessa samaan aikaan.
Näin 42 vee nainen haaveilee- Anonyymi
Sullahan on niin valtava ämpäri vaikka norsun työntäisi sinne buuaahaa 😂 🤣
- Anonyymi
Itse haluaisin olla tuollaisessa mukana miehenä. Hyvä ystävä, nainen, harrastaa miehensä kanssa kimppaa ja kertoilee. "Täydeltä" kuulemma tuntuu ja ähräämiseltä ainakin aluksi. Allaoleva mies ei pysty hirveästi tekemään, mutta takaapäin perseeseen paneva sensijaa pystyy.
- Anonyymi
Pyllyseksi kauniin naisen kanssa vie järjen, se on niin mahtavaa 🔥🔥🔥🔥🔥
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595