https://unelmanakeijukainen.blogspot.com/2022/05/vappu-ja-turvonnut-kipea-vatsa.html?m=1
Tää saattaa olla täällä 2 kertaa kun en tiedä lähettyikö.
Teen muuten joka päivä postauksen, kommentoi sinne tai vaikka tähän että mistä haluaisit että kirjoitan. Kiitos
Unelmanakeijukainen
3
134
Vastaukset
- Anonyymi
Olen lukenut blogitekstejäsi, ja aivan rehellisesti sanottuna olen vihainen. Nimittäin siitä, kuinka sinua osastolla kohdellaan. Kaikilla on oikeus hyvinvointiin ja siitä päättämiseen, mitä se omalla kohdalla tarkoittaa. Kaikilla on oikeus unelmiin. Ei ole oikein, että kärsit pahasta olosta siksi, että sinut pakotetaan syömään. Pakkosyöttäminen on yksi kidutuksen muoto, ja voin ymmärtää, että kärsit.
Toivon sinulle todella paljon voimia ja rohkeutta puolustaa itsellesi tärkeitä asioita.- Anonyymi
Syöminen kuuluu ihmisen elämään jotta keho ja aivot toimisi.Te ette tainneet tätä tietää.
- Anonyymi
Kiitos ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657