Nyt kun venäjä on syyllistunut lähes kaikkiin kuviteltavissa oleviin hirveyksiin ja rikoksiin ihmisyyttä vastaan, eikö olisi aika hiljentää itäraja, laitttaa sinne kiinanmuuria muistuttava rakennelma takaamaan rauhamme lapsien ja lastenlastemme sukupolvien ajaksi? Eiköhän meillä työttömiä riittäisi omasta takaa sen kasaamiseen.
Olisiko aika rakentaa Suomen muuri itärajalle seuraavaksi 100 vuodeksi?
10
133
Vastaukset
- Anonyymi
Maa joka maalailee tällaisia WW3 iskukuvia Eurooppaan ei ansaitse mitään huomiota muilta: https://www.mirror.co.uk/news/world-news/russian-state-tv-simulates-terrifying-26838956
- Anonyymi
Miten tuo muuri estää lentokoneita ylittämästä sitä? Aivan hullu touhua uhrata paukkuja muurin rakentamiseen, mieluummin vaikka Mykkäsen kanaverkkoaita, joka on paljon halvempi !
- Anonyymi
Ei mitenkään hullua touhua. Muurin tulee olla vaan tarpeeksi paksu ja sen verran korkea ettei jalankulkijat pääse siitä yli.
- Anonyymi
Tällä hetkellä se aita mikä siellä itärajalla on, ei ole edes symbolinen sellainen. Pylväs siellä täällä puoli metriä korkea ja vähän piikkilankaa.
Tilanne vaan Suomen ja Venähhän välillä on muuttunna suurestikkin. - Anonyymi
Lentokoneita??
Tämä on kyllä niin pöljä kommentti että kirjoittajakin itse häpeää sitä kunhan tajuaa.
- Anonyymi
Se muuri olisikin semmoinen symbolinen muuri joka kertoo meidän asenteesta venäjää kohtaan. Ja eikös se olis oiva tapa laittaa työttömät kuntoilemaan kaikenlaisten työpajojen askartelujen sijaan?
- Anonyymi
Ei, vaan Suomen asenteesta Suomessa asuvia kohtaan!
Muuri ei sotaväkeä pidättele. - Anonyymi
Ja kuka maksaisi? Kustannus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuka maksaisi? Kustannus?
Eikös se 9 egee per päivä ole standardi työttömille.
- Anonyymi
Tässähän näitä eri malleja on, siitä vain valitsemaan:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008804592.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647