Miten ihmeessä? Missä vika, kun kaikki ovat suunniteltu ikään kuin "kotona"??? Ilman minkäänlaista rakentamisen tietämystä! Isi vai äitikö ihan itse? Ja kaikki päin Peetä!
Eikös Lahdessa ollut arkkitehtikoulutus, LTO joskus aikaisemmin?
Onko Hollolassa niin kova kysyntä pien - / omakoti taloista, että vain nämä n. 30 surkeutta ovat kaupan?
Vai onko syy paikallisen rakennustarkastuksen, joka on hyväksynyt vuosikaudet rakennettavaksi .... näenmä .... "mitä tahansa" ?
Kyselee eläkeläinen, mahd. "paluumuuttaja".
Kysymys: Tarvitseeko selittää pahimmat virheet, näille "pösilöille" ?
Myytävät omakotitalot Hollola ? (Oikotie) ... Voi surkeus!
Anonyymi
1
1318
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi Paluumuuttaja haluaa jonkun toisen rakentamaan taloon. Käet tekee silleen luonnossa. Eikö olisi fiksumpaa rakennuttaa oma niin saisi mieleisensä. Ne, jotka osaa, ne tekee. Ne, jotka ei osaa, ne arvostelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804