Onko romaninaisilla muotia tatuoida otsaansa isoja taruointeja ? Minusta se ei ole erityisen kaunista. Eikö mieluummin vaikka persposkeen kun naamaan ?
Naisten kasvotatuoinnit ?
7
788
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös murhaajilla ole petinteenä ottaa se kyyneltatuointi?
- Anonyymi
Kai se muotia on. Useammalla nuorella romaninaisella olen nähnyt kulmakarvan yläpuolella ison tatuoinnin. Toisaalta en tiedä onko nykyään enää haitaksi työnsaantia ajatellen jos on kasvoissa tatuointeja. Joitain ammatteja on joissa ehdottomasti ei saa olla näkyviä tatuointeja mutta kai nämä nuoret naiset itse parhaiten tietävät .
- Anonyymi
Kyllä ei teikäläisillä oo varaa arvostella kenenkään henkilökohtaisuuksia. Minusta tatuoinnit ja lävistykset on kauniita. Toki jonkun jääkiekkojoukkueen logo huvittava tatuointina. Mutta kauniit kuviot jees. Itsellä on tatuoitu lasteni nimiä yms tärkeintä elämässä. Töihin ei ole vaikuttaneet. Kasvoissa on lävistystä ja sekin ok töissäni.
- Anonyymi
Aloittaja kysyi että ovatko kasvotatuoinnit muotia nuorten romaninaisten keskuudessa ja sanoi omana mielipiteenään ettei pidä niitä kauniina. Minä taas en lasten nimien tatuoimista ole koskaan voinut ymmärtää, eikö sitä nyt omat lapsensa muista muutenkin ?
- Anonyymi
Minusta tuntuu että ne kulmakarvan yläpuolella olevat tatskat on huumeporukoitten juttuja onpa sitten romanilla tai valkolaisella eli ei ole mikään romaninaisten muotivillitys.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635