Onko muita joita aikuisena kiihoittaa lapsuusajan lääkäri leikit.
Olen 22-vuotias nainen Vantaalta ja nautin olla mies "lääkärin" tutkittavana kun hän käsittelee ja tutkii rintoja sekä pilluani.
Olen ollut usein tutkimus kohteena nuorille miehille ja myös vanhemmille.
Lapsuusajan lääkärileikki kiihoittaa
27
2060
Vastaukset
- Anonyymi
Miten aloittajaan saisi yhteyden?
- Anonyymi
S-posti osoitetta auttaa paljon yhteyden ottoani.
T. N22v Vantaalta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. N22v VantaaltaNimenomaan todellakin auttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. N22v VantaaltaKerro kerro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro kerro
Toi on Lumikista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on Lumikista
Jaa kuka?
- Anonyymi
Olen ollut tutkijana useammallekin naiselle m 55
- Anonyymi
Kiva! Tuollainen leikki olisi varmasti mielenkiintoinen. Nauttisin erityisesti hävyn tutkimisesta suurennuslasilla.
- Anonyymi
miespotilas kaipaisi myös lääkäriä
- Anonyymi
minkäslainen vaiva, osaan kolonoskopiaa omalla kalullani... jos sitä siis haluat
Kivaa olisi varmast,muistoja tästä leikistä on
- Anonyymi
Nautin jo lapsena kun naapurin pojat tutki pilluani kun rintani ei olleet vielä kasvaneet.
Heidän kanssa menetin myös neitsyyteni 13v täyttäneenä.- Anonyymi
Nautinto olisikin tutkia lähemmin mitä vanteiden alta paljastuu vai onko siellä vielä mitään kiinnostavaa😉 m 55
- Anonyymi
Minä tykkään myös leikkiä lääkäriä olen 55 mies ja tehnyt muutamia ” tutkimuksia ” nuorille naisille Vantaalla :)
- Anonyymi
Vieläkö 22-vuotias pillu ja rinnat olisi kiinnostava tutkimus kohde?
Haluaisin olla tutkittavana ja maisteltavana.
Mahdollisesti jopa useammalle tutkijalle.
Lopuksi koe käyttö tietääksemme onko käyttö turvallista ja mielekästä.- Anonyymi
voishan tuota tutkia, vielä olet hyvässä tikissä...minkälaiset mitat tytöllä?? ja mahtaako olla karvaton pillu, helpompi tutkailla?? tutkimuspöydällä hyvä lutkuttaa pillua, oikein huolella!! ja "tähystimellä" tähystää kaikki kolot. m50 ja risat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voishan tuota tutkia, vielä olet hyvässä tikissä...minkälaiset mitat tytöllä?? ja mahtaako olla karvaton pillu, helpompi tutkailla?? tutkimuspöydällä hyvä lutkuttaa pillua, oikein huolella!! ja "tähystimellä" tähystää kaikki kolot. m50 ja risat
Pituutta 167cm 54kg posliini alapäästä.
- Anonyymi
kyllä minulle kelpaa mieslääkäriki, ja peräsuoleni voisi kyllä tähystää, t: miespotilas
- Anonyymi
Tykkäsin lapsena lääkärileikeistä todella paljon. Oli ihanan kutkuttavaa, kun pääsin olemaan kikkeli pystyssä isosiskoni ja hänen muutaman kaverinsa katseltavana. Koskemaan he eivät ryhtyneet, mutta kyllä pelkkä katseleminenkin sai vatsan täyteen perhosia ja vehkeeni todella pystyyn ja kovaksi. Varmaan noiden aikojen peruja olen aina tykännyt hakeutuatilanteisiin, jossa mahdollisimma pukeutuneet tytöt taisittemmin naiset katselevat minua, kun olen täysin alasti ja kalu pystyssä. Siitä pykälän pitemmälle oikein lääkärileikkeihin adti pääseminen olisi varmasti sairaan kiihottavaa.
- Anonyymi
Nautin kun miehet käsittelee pilluani ja rintojani.
Olisiko halukkaita tutkijoita?
T. Halukas tutkikittava N22v- Anonyymi
Helläsorminen tutkija"lääkäri" ilman virallista valtuutusta.
- Anonyymi
Ei ole.
Ketjusta on poistettu 91 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906