lähi-idän keramiikkaa kun teimme kaivantoja rakentamista varten. Miten tämä on selitettävissä?
Löysin kesämökkini tontilta
9
796
Vastaukset
- Anonyymi
No ei tuo ole mitään. Meidän kylällä myy turkkilaiset kebabia, vaikka Turkki on monen tuhannen kilometrin päässä. Nähtävästi mannerlaatat siirtyneet aikojen saatossa.
- Anonyymi
Asiantuntijana voin antaa pienen neuvon.
Vain se keramikka josta löytyy Arabian leima on aitoa lähi(itä)keramiikka. - Anonyymi
Jospa löydökset olivat Kyyrölän savikukkoja?
- Anonyymi
Kyllä tässä lukee ”Made in Arabia”.
- Anonyymi
Olet tehnyt mielestäni merkittävän löydön.Tämä löytösi puoltaa Suomen muinais kunikaiden orjakauppayhteyksiä itämaille,on selvää että orjakauppaa käytiin vaaleiden eloveenojen lisäksi kolme astetta tummemilla nuorakeramiikan tekijöillä.
Suomen aiempi nimitys Kvenlandina (Naisten maana) sai jälleen vahvistuksen. - Anonyymi
Itse löysin omakotitalomme tontilta miljardeja vuosia vanhaa kivimateriaalia. Olin hämmästynyt.
- Anonyymi
Olisko valmistajana ollut joku "Made In Finland" leimaa käyttänyt.
- Anonyymi
Helppohan tuo on selittää.
Jos kaivaa kuopan niin sieltä löytyy se, mitä joku on joskus sinne haudannut. - Anonyymi
Helsingin Toukolassa, jossa puuhuviloille oli tapana antaa eksoottisia nimiä, yhden huvilan nimi oli Kaanaanmaa.
Jos se olisi omaksuttu alueen nimeksi, aasialaiset turistit kyselisivät nyt: meneekö tämä raitiovaunu n:o 6 varmasti Kaanaanmaalle? Haluaisin nimittäin ostaa keramiikkaa ”Made in Kaanaanmaa”.
Nuorelle parille sanottaisiin: Ai te asutte siellä Kaanaamaanrannassa… Hienoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615