Oon 15v tyttö ja oon 161cm pitkä. Haluisin tietää, et kannattaako gileraa ostaa ja ylettääkö jalat maahan. :) Jos ois vinkkejä, että mistä mopoja kannattaa ostaa nii kertokaa ihmeessä.
Toivottavasti osaatte auttaa!
Onko gilera smt 50 hyvä?
1
536
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä gilera smt 2018. Mitään ongelmia ei ole ollut, joissain mopoissa pitää käyttää voimaa kytkimen kanssa, tässä ei. Ajomukavuus hyvä, saat yhden jalan ylettymään maahan, toisen jalan pidät jarrulla, esim valoissa, riittää niinkuin pitääkin, mutta tietenkin sitä saa säädettyä. Nettimotosta saat hyvin. Vakiona aika lussuhko mutta jos virittää niin yltää 90kmh vakiopytyllä (ainakin euro 4 malleissa on 2 lisäpakoaukkoa sylinterissä joka auttaa tehoissa hitusen).
Myös kurien poisto helppoa ja netistä löytyy suoraan ohjeet siihen. Ei kerralla tartte kaikkea poistaa tietenkään...
Mopoon mahtuu muistaakseni 6-7L bensaa, bensavalo syttyy 1,5L kohalla. 2 paikkainen mopo niin kaveria saa kuskattua hyvin ja itse ainakin pidin jousituksesta jne.
Erittäin hyvin löytyy varaosia netistä niin uutena kuin käytettynäkin. Suosittelen 2018=>eteenpäin eli euro 4 mallia, maksaa vakoina noin 2 tonnia, eivät ole räpellettyjä. Kuriton alkukäyrä niin kiihtyy ja kulkee sen 50kmh, rajotin pois kulkee 59kmh eli poliisit eivät naputa. On myös suhteellisen hiljainen ja vakiona/kurittomana ottaa 3-4L/100km. Uudemmissa malleissa hyvä etuvalo, ja voi säätää suuntausta kädellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864