Miksi ennen Norjan suuntaan oleva kamera on käänetty alaspäin?
Kelikamera Kilpisjärvellä
9
1229
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttäis taas toimivan: https://kelikamera.fi/kelikamerat/lappi/enontekio/tie-21-kilpisjarvi/norjaan2
- Anonyymi
Pilkkikisat ohi, niin voi näyttää muutakin kun tiepintaa.
- Anonyymi
Kun se on nimensä mukaankin kelikamera eikä tirkistely kamera.
- Anonyymi
Keliähän siitä yritettiin katsoa pohjoiseenpäin niin kuin se on tarkoitettu, mutta siitä näkyi vain tien pintaa, mitä kyllä näytti jo toinen kamera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keliähän siitä yritettiin katsoa pohjoiseenpäin niin kuin se on tarkoitettu, mutta siitä näkyi vain tien pintaa, mitä kyllä näytti jo toinen kamera.
Alatko haukkumaan kameran asentoa kun ei muuta haukkumista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alatko haukkumaan kameran asentoa kun ei muuta haukkumista?
Kysy ellulta,onkohan entinen pomo vienyt.
- Anonyymi
Oisko NATO kieltänyt Norjan kuvaamisen.
- Anonyymi
Kiitos kirjoituksestasi. Seuranta jatkuu. Kuvaamme kaiken minulle ei ryppyillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kirjoituksestasi. Seuranta jatkuu. Kuvaamme kaiken minulle ei ryppyillä
Kopsaaja taas asialla,kiitos kommentista.Sinun kommentit näkyy minulla aina punaisella,tiedän aina koska olet asialla.Kyllä tekniikka on mahtavaa kun sen osaa.Jatka vaan samaan malliin jos saat siitä nautintoa kopsaaja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850