Nuolkaa pillua, maku maukas ja tuoksu huumaava
Nuolkaaaaa
7
844
Vastaukset
- Anonyymi
juu herkkuu ku on helteellä viikon pesemättää!! se muuten haisee kalalle uskokaa pois nimim. kokemus on
- Anonyymi
Se ole mies eikä mikään jolle ei pillu maistu! Nainen naamalle istumaan ja antaa pillumehun valua pitkin kasvoja ni ompa se elämää se!
Piparin nuoleminen ja sormetus on taivaallista ...toki puhtaus edellä ....kiva tuottaa naiselle orgasmi nuolemalla
Naisen nuoleminen on parasta mitä maa päällään kantaa 😛. Ei ole parempaa kun näkee naisen nauttivan orgasmi toisensa jälkeen. Ai että jos sattuis vielä squirttaamaan.
- Anonyymi
Kun sellaisen vain jostaki sais, no rahalla voisi ehkä saada mutta tulee turhan tyyriiiksi jos joka päivä haluaisi nuolla. Ehkä silikonimimmi, ne on niin hyvin muotoiltu upeiksi ja tehty ja nekin tietty maksaa mutta se olisi kertaluontoinen ja olisi aina valmiina nuoltavaksi varpuleista hiusrajaan, tisulit imettäväksi, pimpuli syötäväksi hellyydellä. Mutta kaikenkaikkiaan ei nainen ole itseisarvo ja välttämättömyys jota ilman ei tuu toimeen. Some korvaa hyvin naisen ja silikoni seksin.
- Anonyymi
Nainen menee vaihtoon jos en saa antaa suuseksiä. Se on tärkeetä mulle et saan antaa sitä naiselleni.
Hauskaakin se on kun yhdessä etsitään nautintoa ja orgasmia, kieltä, sormia, dildoa...mitä nyt ikinä haluaa yhdessä kokeillä.
Eikä joka kerta sama ole toimivaa....
Mut parasta on antaa 2x suuseksiä orgasmiin asti ja naisen lauetessa alkaa nussimaan... kun kuulee, näkee et toinen nauttii orkun huipullaa tosipitkään...silloin kiihotun ja laukeen....ihanaa - Anonyymi
Nuolen sun maukasta tuoksua pillua 56v mies whatsapp 0409320389
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854