varttia vaille

Anonyymi

klo 3 uni ilmoiti: herätys uusi raportti! no ponnistin ylös ja selasin uutiskanavat, että mitä uutta Putinilta, eipä muuta kuin alkanut tehostamaan hybridi-vaikutusta Suomea kohtaan, hohhoijaa, ydinselekinen on sitä tehnyt jo 40 vuotta ja ilmoituksensa mukaan jatkaa "hautaani asti,,

10

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

,, "ydin loukkaantui", kun hylkäsin turve.tj,na hänen tarjouksensa; "hae merrssu!

• Anonyymi

,, ja yritänyt siitä asti minut "etä-sammuttaa, kuin traktori tehdas John Deere nyt etä-sammuttaa Ukrainasta varastetut JD- traktorit,,

• Anonyymi

hyvänä yrityksenä edellisestä, esm. levittämällä kylille huhua, että olen "hullu ja sehän on mannaa "hulluille, jopa esimieheni tuli tstolle kysymään, "olenko hullu, sanoin etten ole hullun tuntija, mutta otan selvä ja menin "Merikoskeen hullun tutkintaan, sieltä sain dokumentit etten ole "hullu, odotan samaa "ytimeltä, mutta hänellä on "huonot hermot, joten odotusaikaani ei elinpäiväni riitä, ehkä,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hyvänä yrityksenä edellisestä, esm. levittämällä kylille huhua, että olen "hullu ja sehän on mannaa "hulluille, jopa esimieheni tuli tstolle kysymään, "olenko hullu, sanoin etten ole hullun tuntija, mutta otan selvä ja menin "Merikoskeen hullun tutkintaan, sieltä sain dokumentit etten ole "hullu, odotan samaa "ytimeltä, mutta hänellä on "huonot hermot, joten odotusaikaani ei elinpäiväni riitä, ehkä,,

,,samaa "tutkintoa odotan "ikkunanpieli kännykkä-linkiltä, ja "Tuohipuro-Kirkkovaltutetulta, nekin "ytimen kasvattamia hedelmiä,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

,,samaa "tutkintoa odotan "ikkunanpieli kännykkä-linkiltä, ja "Tuohipuro-Kirkkovaltutetulta, nekin "ytimen kasvattamia hedelmiä,,

"hulluntutkinta "kantaa ei ota" älykkyyteen, vaan vain siihen, että onko hullu ja sen 12 hullun-johdannaiseen,,

odottamiseen,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"hulluntutkinta "kantaa ei ota" älykkyyteen, vaan vain siihen, että onko hullu ja sen 12 hullun-johdannaiseen,,

odottamiseen,,

ja vielä, Merikosken tutkijalta kysyin, että voiko tätä huiputtaa, sanoi että se huomataan, kysymykset on laadittu Bi-laakson huippu tietokoneilla, jos yrität niin yrität niin monesti, että vastaat rehellisesti,,
        oli helppo valkoiselle,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

odottamiseen,,

Yllättävän moni nero taitelija tms on "hullu" mutta valtaosa hulluista on vain hulluja ja tyhmimmillä on ihmeellinen taipumus ajautua Suomen hallituksen ministereiksi. Sitten on vielä s24 foliohatut..

• Anonyymi

Menikö tunteisiin kun sensuroida piti?? Hymyilyttää jne.

• Anonyymi

John Deere ei käynnistynyt aamulla ja valmetti alkoi kipinöimään!🤠🤠

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1214
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      804
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      750
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      659
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      652
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      652
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      617
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50