En oo niin erikoinen mut haluaisin vaan viettää jonkun naisen kanssa aikaa. Intiimiä ja non-intiimiä.
Oon M26
165cm
Noin 100 kiloo
Asun Turussa
Ja oon ihan yksin ja tylsistynyt.
Löytyuskö täältä ketään munlaiselle
Anonyymi
1
731
Vastaukset
- Anonyymi
Itsetuhoviettikö on iskenyt. Ota kuule joku harrastus. Kunnolliset naiset ovat siellä missä kunnolliset miehet touhuavat eli harrastuksiin. Jousiammunta? Miekkailu? Luontobongauskerho? Tanssit yms kannattaa kiertää, jos etsit kunnollista naista, jonka kanssa pärjäät. Jalokivikerhot? Kuntoliikunta voi olla hyvä myös. Mitä vaan. Aloita vaikka puistojumpasta. Ilmainen. Ihmisiä kerääntyy ohjattuun liikuntaan ja jokainen menee ohjauksen mukaan omaan tahtiinsa omien kykyjensä mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645