Huomio kaikki Tampereen Nekalan Asevelikylän taloista ja asunnoista kiinnostuneet ostajat! Älkää ostako sikaa säkissä! Vaatikaa ennen ostopäätöstä talon ja asunnon perusteellinen kuntotarkastus, kellaritiloja ja tukirakenteita kuten alapohjia unohtamatta, ettette satu ostamaan hometaloa.
Kylän talothan ovat lähes 80 vuotta vanhoja puutaloja, joita ei ole juurikaan remontoitu viimeisten 30 vuoden aikana. Kylässä asuneena tiedän ja olen nähnyt todisteita, että ainakin joissakin asunnoissa ja taloissa on kellaritiloissa ja alapohjassa home- ja sienikasvustoja, jotka ovat saaneet muhia rakenteissa useita vuosikymmeniä.
Huomioi myös, että koska kylän taloista on muodostettu asunto-osakeyhtiö, asunto-osakeyhtiössä kaikki yhtiön osakkaat osallistuvat osakemääränsä mukaisella osuudella kaikkien kylän huonokuntoisten talojen rakenteiden korjauskustannusten maksuun. Myös Museovirastolla lienee sanottavansa suojelukohteensa talojen remontoinneista.
Hometalovaroitus Tampereelta
Anonyymi
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657