Yleiskeskustelua ja apuvihjeitä koviksesta niille, jotka eivät halua tietää koviksen ratkaisusanoja. Muista ristikoita voisi käsitellä vapaammin. Koviksen ratkaisunsanojen paljastelut olisi suotavaa tuoda esille muissa säikeissä.
IS Viikonloppu 14.-15.5.2022
9
96
Vastaukset
- Anonyymi
14.5.2022 on 2½ merkitty kovisristikko Teemu Palloselta (kuvitus Heli Kärkkäinen). Jälleen kerran ristikossa on lähinnä kuvituksellisessa mielessä pääkuva. Kuvituksellisessa mielessä olevasta pääkuvasta on johdettu vain yksi sana, joten sen merkitys ratkonallisesti vastaa mitä tansa muuta ristikon vihjettä. Ristikko ei siten ratkonnallisesti eroa mitenkään pääkuvattomasta ristikosta. Erityisellä tavalla merkityt ruudut ovat siten ratkonnallisesti merkityksettömiä.
Yksi sana voi toimia sanaketjun vastineena, jos siinä on jotain poikkeuksellisuutta kuten esim. yhteen kirjoitettu laulun nimi. Jos sanassa ei ole mitään erikoista, yksi sana ei minusta ole erityismerkinnän arvoinen. Tässä ristikossa ei harmaissa ruuduissa ole mitään erityistä.
Vaikeustaso on minusta 2 . Ristikossa on suht. vähän jekkuja.- Anonyymi
Tämmöinen sinänsä ansiokas arvio tuli Keisarilta. Seuraavan kerran kun Keisari väittää ettei ole asiantuntija tai ei halua esiintyä sellaisena muistuttakaa Keisaria tästä.
- Anonyymi
Miksi sanassa suht on piste perässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämmöinen sinänsä ansiokas arvio tuli Keisarilta. Seuraavan kerran kun Keisari väittää ettei ole asiantuntija tai ei halua esiintyä sellaisena muistuttakaa Keisaria tästä.
Sanarisin foorumissa säikeessä "10134. IS Viikonloppu 14.-15.5.2022" nimimerkkiä Pike käyttänyt mainitsi 14.05.2022 14:29 sisältämän asian mainiten minut nimeltä (viittasiko tähän foorumiin vai omaani, ei käynyt kommentista ilmi). Kommentti on poistettu. Kommenttia pidettiin kaiketi kiellettynä minun ja/tai sivustoni mainitsemisena. (Nimimerkkiä Pike käyttänyt voi olla muu kuin tätä nimimerkkiä yleensä käyttänyt henkilö. )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanarisin foorumissa säikeessä "10134. IS Viikonloppu 14.-15.5.2022" nimimerkkiä Pike käyttänyt mainitsi 14.05.2022 14:29 sisältämän asian mainiten minut nimeltä (viittasiko tähän foorumiin vai omaani, ei käynyt kommentista ilmi). Kommentti on poistettu. Kommenttia pidettiin kaiketi kiellettynä minun ja/tai sivustoni mainitsemisena. (Nimimerkkiä Pike käyttänyt voi olla muu kuin tätä nimimerkkiä yleensä käyttänyt henkilö. )
Näyttää siltä, että Tapio halutaan takaisin Sanariksen palstslle. Kukapa olisi uskonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää siltä, että Tapio halutaan takaisin Sanariksen palstslle. Kukapa olisi uskonut.
Pike on oikeassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pike on oikeassa!
Pike haluaa Tapion kirkkaisiin valoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikellä ja Tapiolla on paljon yhteistä. Pike on melkein yhtä pihi kuin Tapio. Voisi oikeastaan luulla, että he ovat sama henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä on kaiketi feikki-Pike.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479