Kun naisen kanssa tulee match niin onko liian "hyökkäävää" kiltisti sanoa että "sulla on kaunis hymy"🙈 vai vedetäänkö siitäkin jo herne nenään.
Nyt osu tosi kivan näköinen ja mielenkiintoisella profiililla että oma (asiallinen) kiinnostus heräsi🙂
Ei itsestäni liian seksuaalinen ilmaisu mutta kaunis hymy toi päivän parhaan fiiliksen.
Saakohan naista kehua....
3
154
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se nainen vetää herneen nenään siitä että kehut hänen hymyä kauniiksi, niin sitten se ei ollut sulle sopiva match.
Kaikki eivät tykkää että ulkonäköä arvostellaan, vaikka olisi miten positiivista sanottavaa.
Mutta eikös se ole vaan hyvä niin saat heti kärkeen tietää ovatko ajatusmaailmanne yhteneväiset? - Anonyymi
Itse en pidä minkäänmoisesta ulkonäön kommentoimisesta. Alkaa jotenkin ahdistaa ja kehuista tulee jotenkin olo, että sanoo vaan säälistä, tietää ettei paljoa kehuja satele ja yrittää vain piristää. Itsetunto romahtaa ja menen kirjaimellisesti itkemään itseni uneen :)
T. Nainen19 - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017427647eu
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820