Kun pelottelette Venäjän toimilla Suomen liittyessä Natoon...
Toivotteko te niitä toimia?
Venäjän ystäville ja ymmärtäjille kysymyksiä...
37
<50
Vastaukset
Ovatko ne teistä oikein?
Pitäisikö Suomen teistä keskittyä vain varomaan, että Venäjä ei koe itseään loukatuksi?
TruthReallyHurts kirjoitti:
Pitäisikö Suomen teistä keskittyä vain varomaan, että Venäjä ei koe itseään loukatuksi?
Pitääkö Suomen määritellä koko ulkopolitiikkansa Venäjän mielipiteiden mukaan?
- Anonyymi
Pitääkö Suomen määritellä koko ulkopolitiikkansa Venäjän mielipiteiden mukaan?
Keskusteletko useinkin itsesi kanssa?
Anonyymi kirjoitti:
En keskustele, vaan jaan avauksen moneen osaan. Muuten katsos käy niin, että te, jotka ette avauksesta pidä, nostelette äkkiä muita tekstejä, jotta asiasta varmasti ei vain keskustella. Saatko vastattua avauksen kysymyksiin vaiko et?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se saa kappalekorvauksen.
Anonyymi kirjoitti:
Se saa kappalekorvauksen.
Keneltä minä saan korvauksia? Ei nimittäin ole tullut. Laitan laskun menemään?
🤣🤣🤣
Saanko vastauksia näihin ihan yksinkertaisiin kysymyksiin?
- Anonyymi
On se.
- Anonyymi
Eli asioita ei saa kysyä? Se on trollaamista?
miksi trollaat koko ajan?
Anonyymi kirjoitti:
miksi trollaat koko ajan?
Hyvä, että pidät ketjua ylhäällä. Lisäksi toimintasi alleviivaa venäjämielisten typeryyttä. Tuplaten hyvä. Kiitos.
Jatka samaan tapaan.
- Anonyymi
Taas homo juttelee keskenään ja yrittää tehdä itsestään "suosittua". En ole koskaan nähnyt millään palstalla yhtä noloa ja tyhmää tyyppiä. MUHAHAA..
- Anonyymi
Niin narsistinen hörhö että juttelee itsensä kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Niin narsistinen hörhö että juttelee itsensä kanssa.
Näyttääkö siltä, että minä keskustelen itseni kanssa?
Jos sinulla ei ole osaamista sanoa mitään asiasta, miksi tunget ketjuun?- Anonyymi
Näyttääkö siltä, että minä keskustelen itseni kanssa?
Jos sinulla ei ole osaamista sanoa mitään asiasta, miksi tunget ketjuun?No eihän sinullakaan ole mitään järkevää sanomista, mutta tunget joka ketjuun ja vastailet itsellesi. Tässäkin jouduit vastailemaan itsellesi. Mikä järki touhussasi on? Minä kun kirjoitan aloituksen, niin jos niihin ei joku muu vastaa, niin yleensä annan olla. En jaksa alkaa nostella, jos ei kiinnosta. En ole niin itserakas.
Anonyymi kirjoitti:
No eihän sinullakaan ole mitään järkevää sanomista, mutta tunget joka ketjuun ja vastailet itsellesi. Tässäkin jouduit vastailemaan itsellesi. Mikä järki touhussasi on? Minä kun kirjoitan aloituksen, niin jos niihin ei joku muu vastaa, niin yleensä annan olla. En jaksa alkaa nostella, jos ei kiinnosta. En ole niin itserakas.
Minä jaoin avauksen kysymykset useampaan tekstiin.
Mitä se sinulle kuuluu, mitä minä teen? Kertoisitko?
Eikö avauksen asioista saa puhua? Saako täällä puhua vain sellaisia asioita, joissa haukutaan Marinia tai pelotellaan Venäjän ydinohjuksilla tai maristaan koronarokotteista? Muusta ei saa puhua?
Onko jotenkin hirveän väärin kysyä venäjämielisten perusteluja? Miksi?
- Anonyymi
Kukahan kertoisi Naton toimista ennen Venäjän ja Ukrainan paini-ottelua..
En kaipaa MIELIPITEITÄ. vaan faktoja- Anonyymi
Juu, esim se 5 miljardia Ukrainaan 2014. Keneltä se tuli? Mihin käytettiin?
- Anonyymi
Faktoja katsos ei ole. On vain Venäjän ja venäjämielisten propagandaa.
Kirjoitit ensimmäisen totuutesi: sinulla ei tosiaan ole mitään faktoja, kirjoitat puuta heinää.
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit ensimmäisen totuutesi: sinulla ei tosiaan ole mitään faktoja, kirjoitat puuta heinää.
Entä sinä? Kertoisitko tietojesi lähteen?
Anonyymi kirjoitti:
Juu, esim se 5 miljardia Ukrainaan 2014. Keneltä se tuli? Mihin käytettiin?
Koeta selvittää asia. Sinulla varmaankin on teoria?
- Anonyymi
Ei uskalla kukaan vastata. Miksi edes kysyä kun tietäähän kaikki millaisia pelkureita ne on. Jos ei suuri pomo ole laittamasa vastauksia suuhun ei uskalleta sanoa mitään.
- Anonyymi
Kaikki tietävät putinistien ja venäjämielisten trollaajien "salaisen" haaveen, mikä ei ole ollenkaan salainen. Toivovat että Venäjä hyökkäisi ja miehittäisi Suomen ja liittäisi Suomen Venäjään. Täällä on näkynyt useita viestejä joissa on toivottu että Venäjä tulisi ja teloittaisi koko Suomen hallituksen. Ei tämä ole mikään salaisuus, mutta silti nämä venäläisten asiamiehet toivovat ettei asiasta puhuttaisi.
- Anonyymi
Enemmän täällä on niitä "ryssää silimien välliin" porukkaa, jotka pettyvät jos venäjä ei hyökkääkään Suomeen.
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän täällä on niitä "ryssää silimien välliin" porukkaa, jotka pettyvät jos venäjä ei hyökkääkään Suomeen.
Älä höpise. Idiootit ovat idiootteja, ovatpa he mitä mieltä tahansa.
Aina voi vedota lapselliseen tyyliin ja sanoa "...mut kun nuo muutkin..." Hyödyllisempää olisi puhua aiheesta. Siihen näemmä kysymysteni kohteet eivät kykene.- Anonyymi
Älä höpise. Idiootit ovat idiootteja, ovatpa he mitä mieltä tahansa.
Aina voi vedota lapselliseen tyyliin ja sanoa "...mut kun nuo muutkin..." Hyödyllisempää olisi puhua aiheesta. Siihen näemmä kysymysteni kohteet eivät kykene.Oletko huomannut että aika paljon on usan trolleja täällä?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko huomannut että aika paljon on usan trolleja täällä?
Täällä on kaikenlaisia joutilaita höpöttäjiä.
- Anonyymi
Puolllllllllllustusliittoon liittymistä kannattavathan ne niitä toimia toivovat?
Niinkö sinusta asiat ovat?
Natoon halutaan siksi, että Venäjä hyökkäisi? Onko kenties niin, että olomme olisi turvallisempi, jos meillä ei olisi puolustusvoimiakaan? Aseet auroiksi?
Jos mahdollista, Venäjän fanit ja trollit ovat entisestäänkin enemmän menettäneet kykynsä ja ilmeisesti myös motivaationsa muuhun kuin länkytykseen ja kettuiluun. Ilmeisesti he eivät enää itsekään pysty uskomaan sanomisiinsa.
Noloa.- Anonyymi
Bolshevikikommunistit ja isänmaanpetturit toivovat. Ne on niitä jotka pettävät isänmaamme, kun tilaisuus tulee. Syytä on vaikea tietää, mutta läpeensä vainoharhaisia ovat ja pettyneitä itseensä. Sodan aikana näyttivät ryssille mihin pommit pitää pudottaa (valoilla) ja nykyään parjaavat isänmaataan. Uskomatonta, mutta totta, pyrkivät alistamaan kuten Venäjä.
En oikein usko teoriaasi. Venäjä on erittäinkin oikeistolainen maa ja tukenut pikemminkin Euroopan oikeistopopulisteja. Toki äärivasemmisto näyttää löytäneen jossain määrin yhteisen sävelen äärioikeiston kanssa ja se on kyllä melkein koominen asia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144