Moi pitäis ostaa rintsikat mut en tiiä mistä tai millaset saati minkä kokoiset pitäis hankkia
En ehkä kysy äitiltä koska se on aina tosi väsyny ku tulee töistä ja iskä ei varmaa ees tietäis
Eli kaipaisin tietoo miten ootte saanu ekat rintsikkanne ja miten kuppikoko "mitataan" ja mistä kannattaa hankkia ekat liivit
12 v tyttö olen
Kiitos vastauksista :)
Ekat rintsikat
7
768
Vastaukset
- Anonyymi
Myyjä auttaa tai jos ostat netistä niin täällä on ohjeet rintojesi mittaamisesta.
Kerrotko sitten että miten meni ja mitkä valitsit . toivoo 70 kiinnostunut
https://www.alusasuliike.fi/rintaliivit/c/1/- Anonyymi
Juu kyllä kerron:) kiitos vastauksista;)
- Anonyymi
Netistä löydät mittausohjeet, kokeilemalla löytyy sitten sopiva malli, ihan isoimmissa marketeissa hyvä valikoima. Niin ja Sloggilla on esim. Toppimallisia, joista itekin tykkään, vaikka jo keski-ikänen. Sovitus helpompaa. Elä näille netin pervoille palaa kertomaan kokoa, kohta ovat vailla kuvia. Varmasti pärjäät kyllä ihan itse kaupassa😊
- Anonyymi
Oon saman ikäinen ja menin H&M:lle ja otin xs ja sellasen aika pienen kupin testasin viittä eriä ja valitsin mukavimman tuntuisen ja kannattaa olla aika vaalee väri ettei näy ihan kaikille. Kuppi liivejä löytää H&M aikusten puolelta. Suosittelisin ostamaan kaupassa koska pääset testaamaan niitä.👍👌🏼
- Anonyymi
Itse törmäsin tällaiseen sivuun https://kokotaulukko.fi/koko-opas/rintaliivit Käy katsomassa olisiko tuosta apua
- Anonyymi
Lindexin soft-rintsikat on hyviä, kokoja on 65aa-sta lähtien😁
Mä oon 11 ja sain mun ekat rintsikat mun isosiskolta. En käytä niistä yhtiä ku ne ei tunnu mukavalta päällä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657