Onko ihan normaalia että iho esinahkan alla on punertavaa?
Esinahkan alla punoittaa
8
716
Vastaukset
- Anonyymi
On, mikäli siitä ei tule mitään oireita, onks sulla kutinaa tai muuta semmosta
- Anonyymi
Ehkä joskus kutisee, funtsin että oisko jotain hiivaa tai sen semmoista.
Nähtävästi on jossain välissä myös tullut jokin pieni haavauma tuohon esinahkaan (tuonne sisäpuolelle), näkyy semmoinen pieni pyöreä punainen kohta, ehkä millimetrin tai kahden levyinen.
Voi olla että tuo on tullut kun tyttöystävä oli turhan kovakourainen käsihommien kanssa eikä käytetty liukkaria.
Tilasin jo kuitenkin varmuuden vuoksi testihomman klamydiaan sekä tippuriin sekä jatkan rasvaamista.
- Anonyymi
Värin tummuminen kertoo turkkilaisista juurista.
- Anonyymi
Mulla on päältä vaalee, mutta nahan alta punertava. Oon huomannu, että jollain on ihan päinvastoin. Päältä tumma, mutta esinahka vaalee. Lapsenahan kai kaikilla on vaalee, mutta mulla ei kyllä väri mihkään muuttunut.
- Anonyymi
Mulla on aika vastaavasti, tosin ehkä terskan reunalta alkaa jo tuo punertavuus.
- Anonyymi
Siellä on töhkää joka saattaa aiheuttaa tulehdusta. Pese kunnolla se vehje, myös sieltä esinahkan juuresta.
- Anonyymi
Pesty on kyllä kunnolla, ei ole töhnää.
- Anonyymi
Töhkä, voi olla jopa uuden alku. KÄYTÄ se harkiten!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647