Ei ihme, että rantaruotsalainen Li Andersson on viime aikoina näyttänyt kuin myrkyn nielleeltä. Lii on vanha anarkisti ja äärivasemmistolainen, joka ei Natosta ja jenkkilästä pidä.
Vasemmistoliitto petti kannattajansa, koska johto kannatti Natoon liittymistä
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kansan elämän kurjistumista Suomen eduskunta tukee yhtenä rintamana vasemmalta oikealle , uskovaiset mukaan lukien.
- Anonyymi
Puolueen kannatus tulee entisestään laskeen.
- Anonyymi
Heh, vai niin ajattelet?
Andersson ilmoitti kannattavansa Natoon liittymistä. - Anonyymi
ÄÄnestin ennen Vasemmistoliittoa, mutta koska pettivät kantansa äänestän ensi kerralla Kokoomusta, jotka pitivät kantansa.
- Anonyymi
Miksi Kokoomuksessa in paljon rehellisempää sakkia kun vasemmistoliitossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin olen ihmetellyt kokoomuksen rehellisyyttä ja vasemmistoliiton epärehellisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soinille naurettiin rukousaamiaisista.Mikäs tämäOrpon toivioretki jenkeihin moderaatti Kriterssonin kaa Blue Oyster "salad"Bar reissu oli? Vihreiden natohaukka Rosa Meriläinen nauroi paskaisesti Petterin vehkeilymatkalle jenkkeihin aamun pöllöraadissa.Kaikki raatilaiset totesivat petterin tyhmäksi maneereissaan. Tuli muka natouskoon reissun jälkeen päästyään lööppeihin.
- Anonyymi
Vielä kuukausi sitten Andersson sanoi: Vannon kautta kiven ja kannon, ettei Vasemmistoliitto vie Suomea Natoon, joka suojelee Venäjän hyökkäykseltä.
- Anonyymi
Sillä oli sormet ristissä selän takana.Ministerisalkku hivelee anarkistiäärivasemmistolaista.Virka-auton takapenkiltä vieraantuu rahvaasta joten pakko teeskennellä vastahakoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä oli sormet ristissä selän takana.Ministerisalkku hivelee anarkistiäärivasemmistolaista.Virka-auton takapenkiltä vieraantuu rahvaasta joten pakko teeskennellä vastahakoista.
Osuva arvio Derssonista.
- Anonyymi
Ukrainan sodan alettua ensimmäistä kertaa suomessa enemmistö halusi natoon. Puolueettomus olisi niin helppoa kun olisi vain, norjan, ruotsin ja tanskan kaltaisia naapureita. Maantiedettä kun ei voi valita.
Vai voiko? Entä jos suomi ostaisi palan afrikkaa? Saa kait valtio naata ostaa? Jep suomalainen siirtokunta on oikeastaan aika hyvä idea. - Anonyymi
Li Anderssonin uusi Juliste kämpän seinällä Sale jaRobinette poseeraavat White Supremacy kuvassa The White Housen edustalla.Sosialismista auringonlaskuun lännessä.
- Anonyymi
Opetusministerien kokouksissa Li tapaa vain porvarimaiden länsiopetusministereitä, sosialistisen Kuuban tai Venezuelan opetusministereistä hän ei ole kuullutkaan
Kyllä ryssien kätyreitä nyt harmittaa?
- Anonyymi
Yli puolet Vasemmistoliiton äänestäjista kannattaa Natoon lliittymistä. Ilman Putlerin hyökkäystä tuskin kannattaisi kuten ei puoluejohtokaan. Eli trollit katsokaa peiliin.
- Anonyymi
Edustavat kansaa, eli puolen verran Vasemmistosta kannattaa Natoa.
Se, että itse et kuulu siihen puoleen , ei oikeuta valittamaan muiden vasureiden päätöksistä. Yritä sen sijaan ymmärtää, miksi he kannattavat Natoa, ja voit oppia jotain.
Esim. jos pääsi irtoaa, jos et käytä lankaa, mutta manifestisi on jotenkin sitä vastaan, niin mikä on paras päätös? - Anonyymi
NATOKIIMAISET OPPORTUNISTIT
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116