Hei, olen 21 vuotias nuori nainen, ja kaipailisin kirjeenvaihtokavereita, niin kuin aikoinaan oli tapana kirjoitella kirjeitä. Asun Pohjanmaalla kahden kissani kanssa, olen ammatiltani kokki, mutta tällä hetkellä työskentelen kaupan alalla. Harrastuksiini kuuluu juoksulenkit, lukeminen, ruuan laitto ja vapaa-ajalla tykkään myös viettää aikaani kissat kainalossa Netflixin äärellä. Kirjeenvaihtokaverini / kavereideni iällä, sukupuolella, kiinnostuksen kohteilla tms ei ole väliä! Jos kiinnostuit kirjoittelemaan kanssani, laitathan viestiä! Ja en tosiaan etsi nettikirjoitteluun kavereita vaan siihen kuuluisaan etanapostiin eli KIRJEIDEN KIRJOITTAMISEEN! :)
Kirjeenvaihtkaveri 21-vuotiaalle
2
189
Vastaukset
ja koska en tätä sivua osaa käyttää, enkä tiedä voiko täälä edes yksityisviestein jutella, niin sähköpostista: rantalakatjaa@gmail.com saa kirjeenlähetys osoitteen :)
- Anonyymi
Itse olen aloittajaa reilut tuplat vanhempi mies! Itselläkin on ollut etana kavereita ja olen oppinut ette se ole helppoa koska se vaatii sen maili vaiheen ennen oikeaa kirjevaihtos!
Mä toivotan aloittajalle hyvää uuden jutun kanssa!
M70
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647