Spermaa housuihin

Anonyymi

Olen nainen, minua kiihotta saada miehen spermat sisääni ja laittaa pikkarit jalkaan aktin jälkeen, niin että spermat kastelevat housuni.

8

1351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, vaimo on interseksuaalinen. Hän pukeutuu avosukkahousuihin ja ohuisiin ja joustaviin pikkareihin. Ja sitten baanalle. Ai niin tiukkatoppi ilman ritsikoita ja minihame ynnä korkkarit jalkaan. Tanssipaikalla hän saattaa harrastaa seksiä useamman miehen kanssa samana iltana ja sinnehän ne kaverit laskevat putista sisään. On kuulema ihanaa, kun valuu oikein spermaa ja pikkarit ovat aivan märät. Huh...huh ja se ilonpidosta aiheutuva tuoksu kotiin tultua.

• Anonyymi

Missäpäin asustelet,voitasko toteuttaa toiveesi?

• Anonyymi

Terv. Tuleva elatusmaksaja

• Anonyymi

Vaimon mukaan koskaan ei tunne itseään niin pannuksi lutkaksi kuin aamuyöllä kotiin kävellessä miehen ja lasten luokse vieraan miehen sperman valuessa pikkareihin. Se on myös kiihottavimpia kokemuksia.

Mikään ei ole kiihottavampaa kuin ottaa pantu vaimo vastaan ja liu’uttaa oma kalu kosteaan spermaiseen vittuun.

• Anonyymi

Olen ja niin myös vaimoni on ihan samaa mieltä. Häntä kiihottaa myös tuo ns. walk of shame, kun aamuyöstä "tyttöjen kanssa juhlittuaan" hän tulee kotiin vieraan miehen siemenet sisuksissa. Seuraavana päivänä on taas niin kilttiä kotiäitiä että. On mukava muistuttaa ja vähän vaimon vatsaa silittää että siellä kohdussahan ne vieraan miehen siittiöt uiskentelee mukana, iloisina ja reippaina vielä usean päivän ajan. Käytännössähän hän kanniskelee niitä vieraan miehen siittiösoluja ympäriinsä niin töissä kuin harrastuksissakin melkein viikon ja ajatus siitä tekee kyllä kovaksi.

• Olisi kiva olla yksi näistä vieraista, ehkäpä myös vakituisen epäsäännöllisesti..

• Anonyymi

Kerran harrastin seksiä yhden naimisissa olevan naisen kanssa. Kun oltiin lähes valmiita, nainen veti pikkarit jalkaan käymättä pesulla. Kysyin, eikö tarvitsisi, kun hän kuitenkin oli lähdössä kotiin oman miehensä luo. Hän sanoi että ei tarvitse. Itsekseni tuota vähän ihmettelin, kun olin kuitenkin vetäissyt kohtuullisen runsaat mällit pimpin perukoille. Ehkä siinä oli joku juttu, josta hän ei minulle puhunut.

• Kaverin aasialaisen vaimon tiukkaan pilluun on aina kiihottavaa laueta.

Pilluntuoksuiset pikkarit muistoksi nuuhkittavaksi, joskus runkkaa mut pikkareihinsa ja vetää mälliset pöksyt jalkaan.

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2834
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2395
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2043
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe