Miksi kunta vaatii venepaikasta Pappilanrannassakin maksun vaikka siellä ei ole edes tolppaa mihin veneensä lukitsee, ei edes kunnon paikkaa, olisi edes jotain täytemaata pajukon peitoksi.
Venepaikat
12
1221
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi että se voi.
- Anonyymi
Niinhän se voi mutta ihmettelen kun muilla paikkakunnilla on sentään numeroidut paikat ja joku tolppa johon veneen voi lukita.
- Anonyymi
Allan, soudatko ja varaatko paikan:
Iisalmi, Rautavaara, Vieremä, Kajaani, Sotkamo- Anonyymi
Hai! Ystävä kallis, mie en soutele, Mie ajan hevosella ja rahhaa tullee.
- Anonyymi
Tuolla Pappilan rannassa pitäis käättee kaivinkonetta ja pari kuormoo hiekkoo ja betoniporsaat venneitten kiinnitystä varten, muuta ei tarvii.
- Anonyymi
Vesakoihin puunrunkoehin ja myös kivviin voet sittoo vennee.
- Anonyymi
Puihin ei voi sitoa venettä, ei kuulemma saa. Puskat ei varkaita pidättele. Betoniporsaat olisi simppeli juttu.
Ei viitsi venettä viedä rantaan. Kohtahan ne nostaa veden pintaakin.
- Anonyymi
Viskaa ankkuri järveen ja nyhä tappi poies. Sen kai voipi viskata sitte sinne pusikkoon?
- Anonyymi
Eipä mulla oo ankkurissa tappia
- Anonyymi
Onhan tuolla mihin vene kiinnittää! Kävin spekseiverillä ja sain rillit.
- Anonyymi
Meidän takapihan pajupuskaan kompostin viereen on kiinnitetty eilen vene. Etäisyyttä kyseiseen venepaikkaan on 500 m. Emme asu rannalla.. Kannattanee ostaa sitsot ennen veneen kiinnitystä. Nim tuliko hiki veneen kiinnityksessä?
- Anonyymi
Lienöö ollunna sumua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647