siinä teille totuus! jotka eivät myönnä tätä itselleen ovat surullisen rumia luuskia.
cradle on täyttä tuubaa
13
1439
Vastaukset
- S*****
ite oot tuubaa ja niin vitun rumakin varmaan... Cradle of filthin poppoo EI ole rumaa porukkaa... Vaan hyvän näköisiä
- duvie-westcott
:D:D.D:D:DD::D
- Tomi
sanoo joku pikku teini
- niinpä niin
..tuskin tiedät ees bändin historian. helppo haukkuu jonku uuden levyn perusteella tommosen kakaran, mut kuunteles joskus vanhempaa tuotantoo tms. jossei iske ja tuntuu,et hirveetä mölinää jne., nii palaa kuuntelee vaik uniklubii tai negativee...
- Riukka
Olen kanssasi täysin samaa mieltä..
- aa/
läppää? videoiden verisyys on pikkusen tuubaa, mut parempi et on tuubaa, eikä oikeita rituaaliteurastajia.
mitä musaan tulee, niin ei tuu paljoa kuunneltua aidompaa metallia. jätän vihkiytyneimmille.
olis kohtuu tuubaa väittää, et cofin rumpali olis huono tai danin kurkku, vaik meneekin koneen läpi levyllä. - En kerro
Ymmärrä hyvä ihminen että tuo sun paskanjauhamises on tyhmää ja lapsellista. Ei ole olemassa yhtää oikeaa mielipidettä. Cradle on mielestäni paras. Mutta voi jumalauta turpa kiinni jo!
- Lucretia
Niitäpä "luuskia" taitaa olla aika monta.. Ainakin CoF on metallin myydyimpiä bändejä joten taitaa siitä moni digata! En itse oikein tykkää "Demolition Man" jälkeistä kamaa ja varsinkin tämä uusi on aika olematonta meininkiä verrattuna aikaisempiin! Onhan minun mielestäni Dani ja kumppanit tehneet suuren palveluksen "rankemmalle" metallille tuomalla sitä kaupallisempaan suuntaan. Saman voisi sanoa mm. Dimmu Borgirista mitä nyt kummankin bändin uusimmat tuotokset ampuu heleposti ohi..
- Lucretia
Siis tarkoitanpas tällä ns. "Demolition Manillä" "Damnation And Day" levyä.. Olen rrrautainen ammattilainen:D
- Kiiraslapsi
Voin myöntää olevani surullisen ruma luuska mutta Cradle on kyllä yksi maailman parhaista bändeistä! että pidä sinä tuubasi..... tosin jokaisellahan on oikeus omaan mielipiteeseensä... mutta silti..vitun tuuba
- duvie-westcott
Siis niinQ järkevintähän tässä Cradlessa on vain kun laulaja kiljuu
- Timmy
Kaikki Kuuntelee Mitä Haluaa Mä Pidän Cradle Of Filthistä Koska Se Ei Oo Mitään Helvetin Uskovais Musaa Sitä Sit Ei Kuuntele Saatanakaan!!!!
- Dunkelheit
Perseestähän se on. Teinigootit viiltelevät ranteitaan muoviveitsellä ja kuuntelevat Nymphetaminea.
Ei näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625