cradle on täyttä tuubaa

torvi of truth

siinä teille totuus! jotka eivät myönnä tätä itselleen ovat surullisen rumia luuskia.

13

1439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S*****

ite oot tuubaa ja niin vitun rumakin varmaan... Cradle of filthin poppoo EI ole rumaa porukkaa... Vaan hyvän näköisiä

• duvie-westcott

:D:D.D:D:DD::D

• Tomi

sanoo joku pikku teini

• niinpä niin

..tuskin tiedät ees bändin historian. helppo haukkuu jonku uuden levyn perusteella tommosen kakaran, mut kuunteles joskus vanhempaa tuotantoo tms. jossei iske ja tuntuu,et hirveetä mölinää jne., nii palaa kuuntelee vaik uniklubii tai negativee...

• Riukka

Olen kanssasi täysin samaa mieltä..

• aa/

läppää? videoiden verisyys on pikkusen tuubaa, mut parempi et on tuubaa, eikä oikeita rituaaliteurastajia.
      mitä musaan tulee, niin ei tuu paljoa kuunneltua aidompaa metallia. jätän vihkiytyneimmille.
      olis kohtuu tuubaa väittää, et cofin rumpali olis huono tai danin kurkku, vaik meneekin koneen läpi levyllä.

• En kerro

Ymmärrä hyvä ihminen että tuo sun paskanjauhamises on tyhmää ja lapsellista. Ei ole olemassa yhtää oikeaa mielipidettä. Cradle on mielestäni paras. Mutta voi jumalauta turpa kiinni jo!

• Lucretia

Niitäpä "luuskia" taitaa olla aika monta.. Ainakin CoF on metallin myydyimpiä bändejä joten taitaa siitä moni digata! En itse oikein tykkää "Demolition Man" jälkeistä kamaa ja varsinkin tämä uusi on aika olematonta meininkiä verrattuna aikaisempiin! Onhan minun mielestäni Dani ja kumppanit tehneet suuren palveluksen "rankemmalle" metallille tuomalla sitä kaupallisempaan suuntaan. Saman voisi sanoa mm. Dimmu Borgirista mitä nyt kummankin bändin uusimmat tuotokset ampuu heleposti ohi..

• Lucretia

Siis tarkoitanpas tällä ns. "Demolition Manillä" "Damnation And Day" levyä.. Olen rrrautainen ammattilainen:D

• Kiiraslapsi

Voin myöntää olevani surullisen ruma luuska mutta Cradle on kyllä yksi maailman parhaista bändeistä! että pidä sinä tuubasi..... tosin jokaisellahan on oikeus omaan mielipiteeseensä... mutta silti..vitun tuuba

• duvie-westcott

Siis niinQ järkevintähän tässä Cradlessa on vain kun laulaja kiljuu

• Timmy

Kaikki Kuuntelee Mitä Haluaa Mä Pidän Cradle Of Filthistä Koska Se Ei Oo Mitään Helvetin Uskovais Musaa Sitä Sit Ei Kuuntele Saatanakaan!!!!

• Dunkelheit

Perseestähän se on. Teinigootit viiltelevät ranteitaan muoviveitsellä ja kuuntelevat Nymphetaminea.
      Ei näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60