Vanha uutinen, kymirinki etenee etuajassa

Anonyymi

10

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuten aiemminkin useiden vuosien aikana olen todennut, siellä ei ikinä ajeta motogp- kisoja.
      Kuka saikaan parhaan potin?

• Anonyymi

Säälittävää . Todella säälittävää .
      Toimitusjohtaja joka ilmiselvästi on tehtäviensä tasalla kertoo Urheiluruudussa kisan perumisen syyksi ettei MotoGP- kisaa voida järjestää koska puuttuu
      "aikamoinen kasa pultteja ja ja muttereita"

10 vuotta turattu, KYMMENIÄ miljoonia euroja jossain mutta valmista ei vaan tule koska puuttuu aikamoinen kasa pultteja ja muttereita !!!

• Anonyymi

oliko niin että rengaspatteritalkoita piti tehdä jo aiempina vuosina jonkun yhdistyksen talkooporukalla. Et kyllä niitä rengaspattereita oli aikaa väsätä !!

• Anonyymi

Puuttuu myös kymmeniä, satoja hehtaareita asfalttia, ratasairaala, wc:t, ravintolat ym ym.

Ei pelkällä asfaltoidulla radalla ja keskeneräisellä varikkorakennuksella MOTOGP kisoja järjestetä.
      Siihen nimittäin tarvitaan lisäksi iso kasa pultteja ja muttereita 🤡🤡🤡🤡🤡🤡

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kiitos makeista nauruista. Sopii hyvin aprillipäivän jutuksi.

• Anonyymi

Koko alueen saa istuttaa männyntaimille.

• Anonyymi

Joissakin uutisissa tais männä vuosina olla ringin olevan hiilineutraali moottorirata. Minne ne taimet istutettu, toimittajat vois kysästä..

• Anonyymi

No eipä tuolta pahemmin hiiltä tule.
        Niin tai olihan siellä jotkut juoksukuilpailut viimekesänä, taisi tulla enempikin metaanipäästöjä kilpailijoilta PröötPrööt

• Anonyymi

Kyllä, hienosti etenee. Rahat häipyi, enää kisat puuttuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60