Kannattaa ottaa velkaa...
🤗🤪🥴💍
Nyt alkaa viimeinen puhallus
5
133
Vastaukset
- Anonyymi
Voisiko tosiaan olla mahdollista että ash on saanut tarpeekseen ja laittaa pillit pussiin?! Onhan hän kyllä ihan amerikkalaisittainkin tienannut eläkerahat joilla pärjäilee kun ei isommin elvistele ja lapsillekin jää jotain.
Ja vielä on teoreettinen mahdollisuus, että lisäksi tuotteet "julkaistaan" mutta ensin jäsenen pitää maksaa $200. Sen jälkeen alkaa tietokoneen ruudulla tuotot vilistä. Mutta voi, o-wallet valmistuu vasta ensi vuonna joten siihen asti pitää odottaa että rahaa voi nostaa ulos. Niin ja ensi vuonna sanasta sanaan sama ilmoitus, kyllä onpassivelaiselle menee läpi tämäkin.
Itse en kyllä uskon että mitään ei taaskaan tapahdu. Ash ilmoittaa suosio on nyt niin kova että founderiksi pääsee edelleen. Ja sen jälkeen tämä puheenaihe haudataan.- Anonyymi
Uskallatko ottaa riskin.
Liityin ja ootellaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskallatko ottaa riskin.
Liityin ja ootellaan.Uskallatko ostaa vielä pari liittymää lisää? Osta ihmeessä, saat enemmän AUTOMAATTINEN TIENAAMINEN. Etkö uskalla ottaa riskiä, MUAHAHAHAAAAAA
- Anonyymi
YLE:n sivuilla sanotaan eräässä artikkelissa: "et ole tyhmä vaikka haksahdit huijaukseen".
Niinpä niin. Huijauksia on monenlaisia. Millainen kusip... siis ihminen haksahtaa onpassiveen?
-suunnattoman ahne
-suunnattoman typerä
-suunnattoman ahne
-suunnattoman hyväuskoinen
-köyhä
-olematon koulutus
-suunnattoman ahne
-suunnattoman typerä- Anonyymi
Ja kyky hahmottaa tulevaisuutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804