Kysyisin siis että voiko riparilla runkata eli onks siel mitään mahdollisuutta siihen? Onks jollain kokemuksia?
Voiko vaiko ei?
17
1012
Vastaukset
- Anonyymi
Ooks menos riparil siis, tottakai siel voi, mä voin kertoo vinkkejä, haluukko :)
- Anonyymi
No kerro vaan, oon menossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro vaan, oon menossa
Kyllähän Juu tosiaan sieltä löytyy tilaisuuksia vedellä. Ite kävin ritarin viime vuonna ja ehein kyllä ite ainakin. Yhtenä iltana vedin ihan meidän huonees peiton alla ku kaikki nukku. Miten sää yleensä vedät niinku muuten esim. kotona. Mikä on sun tapa vedellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän Juu tosiaan sieltä löytyy tilaisuuksia vedellä. Ite kävin ritarin viime vuonna ja ehein kyllä ite ainakin. Yhtenä iltana vedin ihan meidän huonees peiton alla ku kaikki nukku. Miten sää yleensä vedät niinku muuten esim. kotona. Mikä on sun tapa vedellä?
Sängyssä puolimakuulteen tai sit iha tuolil
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sängyssä puolimakuulteen tai sit iha tuolil
Veteleks epäröi vai jotenki muulla tavalla? Itellä ihan perus tapa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veteleks epäröi vai jotenki muulla tavalla? Itellä ihan perus tapa
Siis veteleks esarilla, kirjoitin väärin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis veteleks esarilla, kirjoitin väärin
Juu
- Anonyymi
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta mitä todennäköisimmin se on mahdollista.
- Anonyymi
kyllä voi meet vaik vessaa (näi mä ite tein)
- Anonyymi
Raamatun väliin jumalanpalveluksen aikana
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657