Olen vähän aikaa sitten muuttanut Kuopioon ja olen muutaman kerran nähnyt torilla ihmeellisen miehen myymässä jotain lienee luomujuttuja polkupyörään kyhätyssä hökötyksessä.
Mikä tai kuka tämä outo ilmestys on ?Yleensä mies on kääritynyt muoviin tai on ihme ryysyissä.
Outo mies torilla
10
967
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään käryä. Muutaman vuoden vissiin istuskellut siellä
- Anonyymi
Taas joku pönttö tehtailee näitä aloituksia. Käytä sitä hakua.
- Anonyymi
Tuhansien aiheiden tyyppi ei näköjään kestä yhtä outoja tyyppejä.
- Anonyymi
Ihan tuttu mies kehitysmaakaupan vetäjä opettajan poika. Erilaisuus on rikkautta. Lienee joku ympäristötieteilijä.
- Anonyymi
Olen nähnyt hänet torilla ja yliopistolla jo lähes 20 vuotta sitten. On ilmeisesti jonkinlainen ympäristöaktiivi ja elämäntapaintiaani. Jututin häntä silloin mutta hän ei ollut kovin halukas kertomaan itsestään.
- Anonyymi
Kysyikö firmansa talousvaikeuksilta heti kun menit jutustelemaan vai tarjosiko luomua juuriselleriä, mistäs päin se minä olen tietojesi mukaan kotoisin.
- Anonyymi
Mitä tulee aloitukseen, niin trollit ovat vallanneet tämän keskustelupalstan jo kauan aikaa sitten. Joku tekee, tai tehtailee jokseenkin älyttömiä, tai hölmöjä aloituksia, joissa ei ole mitään päätä, eikä häntää.
- Anonyymi
Näin kuvauksen mukaisen pyörä hökötyksen minäkin.....olisko tota pitäny jututtaa......?
- Anonyymi
Mikään ei saa mua luovuttaan, Et voi mua satuttaa,et voi pilata mun fiilistä millään.
Mul on kaikki hyvin tänään!
Mikään ei saa mua luovuttaan, Et voi mua satuttaa, et voi pilata mun fiilistä millään.
Mul on kaikki hyvin tänään! - AnonyymiUUSI
Eipä siellä oikein mittään ollut. Läksin sitten kotia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595